Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skal tole vatn ned til 30m. Ikkje har eg dusja eeler bada med ho heller.

Så no er spm. vil det forsvinne av seg sjølv, eller må eg la optikaren fikse det?

Garantisak?

Nokon med samme problem. Det er ei Tissot-klokke, og burde vere bra...

Skrevet

Ta deg en tur til en som rep. klokker. Det er pakningen som er dårlig og må skiftes. Det koster ikke all verden. Hvis du går med den slik, så vil innmaten ruste og bli ødelagt.

Skrevet

Ta deg en tur til en som rep. klokker. Det er pakningen som er dårlig og må skiftes. Det koster ikke all verden. Hvis du går med den slik, så vil innmaten ruste og bli ødelagt.

Takk, takk!

Då skal eg få det ordna seinare i dag. Dugen kom i går, så det har sikkert ikkje kome nokon skade endå :-)

Gjest klokkfrid
Skrevet

Takk, takk!

Då skal eg få det ordna seinare i dag. Dugen kom i går, så det har sikkert ikkje kome nokon skade endå :-)

Optikeren kan nok neppe hjelpe deg, ettersom han holder på med syn/briller. Men urmakeren vet sikkert råd.

Skrevet

Optikeren kan nok neppe hjelpe deg, ettersom han holder på med syn/briller. Men urmakeren vet sikkert råd.

jada... Eg rota litt, men heime er optikaren og urmakaren samme mann!

No ligg klokka og tørkar hos ein urmakar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...