Gå til innhold

mobilhjelp !!

Anbefalte innlegg

Gjest solveigB
Skrevet

Heisan!

Jeg får ikke til å sende sms fra mobilen min lengre, hva kan være galt?

Alt annet funker.

solveig

Skrevet

Sjekk at du ikke har tuklet med det nummeret som ligger lagret for at man skal få sendt noe. Husker ikke hva man kaller det.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det har skjedd med meg før. Jeg ringte Telenor og fikk beskjed om at et eller annet var sperret på mobilen min (aner ikke hvorfor).

Hun fjernet det mens jeg snakket med henne, og så fikk jeg sendt.

Jeg aner ikke hva det var, hadde abonnement som var betalt og kunne fritt ringe ut fra telefonen.

Så ring Telenor / NetCom og snakk med dem!

Skrevet

Kanskje det står feil sevicesenter oppgitt? (eller hva det nå heter) Det har jeg opplevd før i hvert fall..

Gjest solveigB
Skrevet

hvem har du abonnement hos?

Det er en netcom kontant-tlf

Gjest solveigB
Skrevet

Tomt kontantkort?

*ler* den var god, men regnet det svaret som sikkert.

Skrevet

*ler* den var god, men regnet det svaret som sikkert.

Det finnes de som ikke vet det og jeg aner ikke hvem du er. Kan derfor ikke forutsi om du er en av de. Men vær så god for svaret. Bare hyggelig å prøve med litt hjelp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...