Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tankene i hodet er et eneste rot. Et rot som er umulig å ordne opp i. Hodet mitt er bombadert med tanker, meninger og ideer som gjør meg forvirret og skamfull. Også stemmer og grusomme, heslige bilder som gjør at jeg kaster opp. Kan ikke føle meg trygg noen sted lenger, vet ikke hva trygghet er lenger. Er blitt redd for å sove, er redd for mareirtt, redd for å sove. Er blitt redd for å gå ut alene, være sosial. Aller helst vil jeg være alene og bare dø sånn at jeg kan få fred. Fred i fra hva? Fra all den smerten som har ligget i meg i årevis, og bare vokst i lag sammen med meg.

Enda kan jeg kjenne lukten av alkohol og svette, som stadig er over meg med sin makt. Gjort at jeg begynner å gråte inni meg, lar tårene komme ut en gang iblandt. skal ikke gråte, ingen jenter gjør det. de som gjør det er slemme og ulydig. gråter i skjul for da er det ingen som ser. får kjeft da. hvorfor ser ikke mamma hva som foregår? hvorfor må mammma skrike av smerte så ofte? vil hjelpe, men når ikke fram. er som hun stenger meg ute. er det sånn det skal være??

hilsen forvirret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107788-forvirret-og-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...