Gå til innhold

Har dere gått opp i vekt ved bruk av Efexor ?


Gjest Ikkeakkuratnå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Italy

Jeg gikk opp over tjue kilo på Cipramil. Da jeg begynte på Efexor etter en pause fra piller gikk jeg ned fem kilo ganske raskt. Men det resterende fettet greier jeg ikke få av meg. Jeg har fått et fedmeproblem som takk for pillebruken dessverre. BMI på 35. Æsj! Og nå som det er sommeren. Har IKKE lyst til å vise meg utenfor døre i klær som ikke dekker alt fettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg gikk på efexor i 4 år og la på meg "farlig" mye. Endret medisiner for to måneder siden og har gått ned 7 kilo.

MEN: Hvis du har prøvd flere slag med. tidligere og legen din mener efexor er det rette for deg så vil kanskje en omlegging av kostholdet hjelpe deg til å holde vekta i sjakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vennami

Jeg gikk på Efexor i 5 mnd omtrent, og jeg la ikke på meg noe særlig, max et par kg. Måtte slutte likevel, ble så plaget med mareritt og tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Windsong

Nei.

Jeg har gått ned noen kilo etter at jeg begynte på Efexor, men det er alltid vanskelig å si om det kommer av medisinen eller av angst/depresjon.

Hvordan man reagerer på en medisin er inividuelt, så at noen har lagt på seg av Efexor betyr ikke at du nødvendigvis vil gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...