Gå til innhold

Et spørsmål til!!!


Vinnie

Anbefalte innlegg

Hei

Du svarte på mitt forrige innlegg ang. mens og pergotime.

Denne gangen hadde den ikke kommet.

Er nå på dag 36. og fortsatt ingen mens...!!!

Hadde også neg. test på dag 31...

Du sa jeg skulle vente litt,og se om mens eller eggl. kom noe senere!!Hvor lenge skal jeg vente,før jeg kontakter legen??

Jeg kunne jo spurt legen om dette ,men han er ikke særlig interesert!!!Har liksom ikke tid!!!

Hvis ikke blødn. kommer må jeg da ha sprøyter for å sette igang den,slik at jeg kan begynne på ny pergokur??

Eller kan jeg begynne,uten blødning??

Beklager at jeg maser mye,men legen jeg har er inkompetent!!!

Begynner å bli ganske ivrig på å starte ny kur....

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Du svarte på mitt forrige innlegg ang. mens og pergotime.

Denne gangen hadde den ikke kommet.

Er nå på dag 36. og fortsatt ingen mens...!!!

Hadde også neg. test på dag 31...

Du sa jeg skulle vente litt,og se om mens eller eggl. kom noe senere!!Hvor lenge skal jeg vente,før jeg kontakter legen??

Jeg kunne jo spurt legen om dette ,men han er ikke særlig interesert!!!Har liksom ikke tid!!!

Hvis ikke blødn. kommer må jeg da ha sprøyter for å sette igang den,slik at jeg kan begynne på ny pergokur??

Eller kan jeg begynne,uten blødning??

Beklager at jeg maser mye,men legen jeg har er inkompetent!!!

Begynner å bli ganske ivrig på å starte ny kur....

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Har du ført temperatur? Da kan man vente mensen ca to uker etter temperaturen gikk opp. Hvis du ikke har gjort det og ikke har tatt hormonprøver, er det vanskelig å vurdere og gi råd videre frem. Hvis du ikke har fått mensen en måned etter siste tablett, kan du søke lege. Dosen av Pergotime må sannsynligvis justeres. Det er derfor ingen vits å starte på egen hånd. Burde du ikke få henvisning til en gynekolog som kan følge det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ført temperatur? Da kan man vente mensen ca to uker etter temperaturen gikk opp. Hvis du ikke har gjort det og ikke har tatt hormonprøver, er det vanskelig å vurdere og gi råd videre frem. Hvis du ikke har fått mensen en måned etter siste tablett, kan du søke lege. Dosen av Pergotime må sannsynligvis justeres. Det er derfor ingen vits å starte på egen hånd. Burde du ikke få henvisning til en gynekolog som kan følge det opp?

Det er gynekolog jeg har vært hos,men han gir ingen oppfølging!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...