Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem vet om jenta var spiseforstyrret eller ikke?

Jeg kjenner henne som skrev spm i innlegget.

Med hilsen,

Det innlegget på åpent form var skrevet av ei som skrev under med nicket "jente med spiseforstyrrelse".

Uansett er det smakløst å skrive forherligende om spiseforstyrrelser, selvmord, selvskading og rusmidler på et helsenettsted.

Spesielt med tanke på at mange unge og en del lettpåvirkelige og psykisk ustabile folk er her inne.

Det innlegget på åpent form var skrevet av ei som skrev under med nicket "jente med spiseforstyrrelse".

Uansett er det smakløst å skrive forherligende om spiseforstyrrelser, selvmord, selvskading og rusmidler på et helsenettsted.

Spesielt med tanke på at mange unge og en del lettpåvirkelige og psykisk ustabile folk er her inne.

Javel,men jeg tror ikke den personen blir så mye mer oppstemt av denne diskusjonen heller.

Kanskje ikke verdens beste utgangspunkt.. vet proana\mia er noe dritt..

Men det får være opp til hver enkelt å avgjøre selv.

Annonse

Javel,men jeg tror ikke den personen blir så mye mer oppstemt av denne diskusjonen heller.

Kanskje ikke verdens beste utgangspunkt.. vet proana\mia er noe dritt..

Men det får være opp til hver enkelt å avgjøre selv.

Hvis man legger ut informasjon om hvordan ta sitt eget liv eller hvordan skade seg selv på et helsenettsted, synd du at det skal passere?

Hvis man vil hjelpe noen så setter man grenser. Ingen hjelp i å bare godta at enkelte ødelegger for andre.

Gjest Moderator

Vi ønsker ikke at det legges ut adresser til ekstremt destruktive nettsteder, og innlegget er derfor slettet.

Det opprinnelige innlegget hvor gode sider om spiseforstyrrelser etterspørres, kan vi imidlertid ikke se at det er noe galt med.

Vi ønsker ikke at det legges ut adresser til ekstremt destruktive nettsteder, og innlegget er derfor slettet.

Det opprinnelige innlegget hvor gode sider om spiseforstyrrelser etterspørres, kan vi imidlertid ikke se at det er noe galt med.

Takk!

Enig i at det opprinnelige innlegget var ok.

Du klaget på at forfatter oppga at proana var dårlige sider.

Kan være enig i det,men her inne har det lagt klager om at forfatter av innlegg ytret sine synspunkter.

Ang. pro ** ja.

Det er det jeg reagerte på, ikke det opprinnelige spørsmålet eller de andre svarene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...