Demo Skrevet 25. november 2000 Del Skrevet 25. november 2000 Har du vurdere den tanken at dette bare er noe nytt og spennende..???? Hvordan er denne mannen om noen år...Når alt har falt inn i normale gjenge....er denne mannen til å stole på da..?..eller gjør han som nå..skaffer seg ei elskerinne som krydder..? Du sier ikke noe om hvordan din nåværende mann er , bortsett fra at han er mye borte i jobb.. Tar han seg ikke av familien sin..?...går dere for lut og kalt vann. Dere burde heller ta dere en lengre ferie sammen og se om dere kan finne den gode gamle gnisten som har holdt dere sammen i så mange år. Finner dere ikke den så er det muligt like godt å prøve seperasjon. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10800-jeg-er-giftrota-med-gift-mann/page/2/#findComment-48930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demo Skrevet 25. november 2000 Del Skrevet 25. november 2000 Har du vurdere den tanken at dette bare er noe nytt og spennende..???? Hvordan er denne mannen om noen år...Når alt har falt inn i normale gjenge....er denne mannen til å stole på da..?..eller gjør han som nå..skaffer seg ei elskerinne som krydder..? Du sier ikke noe om hvordan din nåværende mann er , bortsett fra at han er mye borte i jobb.. Tar han seg ikke av familien sin..?...går dere for lut og kalt vann. Dere burde heller ta dere en lengre ferie sammen og se om dere kan finne den gode gamle gnisten som har holdt dere sammen i så mange år. Finner dere ikke den så er det muligt like godt å prøve seperasjon. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10800-jeg-er-giftrota-med-gift-mann/page/2/#findComment-55806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
filosofia Skrevet 26. november 2000 Del Skrevet 26. november 2000 Du har helt rett, det kommer alltid en hverdag. Men så langt spenningen er god å ha. Det jeg prøvde å komme fram med er at det er viktig å bruke tid. Den lange avstanden har gjort at vi satser ikke på hverdag sammen, det er rett og slett ikke mulig. Derfor har jeg kunnet bruke lang tid på separasjonsprosessen til det beste for alle parter. Dette er en vanskelig livssituasjon og ikke noe en velger med kaldt hode som om man velger å spise pizza eller hamburger. Vanskelig å gi råd bare ut fra det du skriver. en vesentlig opplysning er hvordan forholdet til din mann er. Hva gikk galt? Er spenningen borte? Får du lite oppmerksomhet, er dine følelser borte, Kan forholdet reddes? hvorfor ikke ha forlatt forholdet før hvis det var dødt?Du var vel forelsket i din mann en gang også. Men for all del satse det du syns er riktig for deg.Beundrer folk som tør å satse. kjenn på magefølelsen din. den har ofte rett. Men uansett hva du gjør og ting går skeis. reis deg og gå igjen. Du har hovedrollen i ditt liv, sørg for at det får en lykkelig slutt.Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10800-jeg-er-giftrota-med-gift-mann/page/2/#findComment-55915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.