Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 23 år som plages av sterk hodepine. Det finnes ikke noe system i hvor ofte den kommer. noen ganger ofte, andre ganger sjeldnere. hodepinen sitter på høyre side av hodet, og føles som en "glødende tennisball av smerte" bak det høyre øyet. Dette er utrolig plagsomt, og vanlige smertestillende medisiner hjelper ikke. Jeg har begynt å øke dosene med disse medisinene, i håp om at de skal hjelpe, men virkningen er svært liten. Jeg får også vondt i området rundt det høyre øyet. Jeg blir helt slått ut av disse smertene, blir både svimmel og kvalm, og føler ikke at jeg kan fungere. Smertene varer ca 24-36 timer av gangen. Er det noen som vet hva dette er?

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Det kan høres ut som om du lider av migrene. Men bare for å spørre, har du vært hos optiker og sjekket synet ditt?

Jeg ville tatt meg en tur til fastlegen om jeg var deg.

Mvh

Gjest tror det...
Skrevet

Det er sannsynligvis migrene. Du kan få tabletter hos legen du tar hver dag for å forebygge, eller tabletter du tar som stopper migrenen når du merker at den kommer.

Skrevet

Det kan muligens være migrene, av det får du eit forvarsel med "sikking" foran øynene og en ser litt uklart, så kommer hopeverken. For dette er det veldig bra medisin nå, t.d Zomig, som er respetbelagt.

Skrevet

Det høres ut som migrene. Da blir en ofte helt slått ut, ute av stand til å gjøre noe som helst, det er forferdelig vondt og en blir gjerne kvalm og må kaste opp.

Jeg ville tatt en tur til legen, migrenemedisin kan virke bra dersom dette viser seg å være migrene.

Selv har jeg alltid migrenetablettene med meg, jeg vet aldri når migrenen kan sette meg ut. (selv om det hittil ikke har vært ofte)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...