Gå til innhold

Boken "Lykketyvene -hvoran overkomme depresjon.


Gjest sol&sommer :-)

Anbefalte innlegg

Gjest sol&sommer :-)

Vil anbefale boken "Lykketyvene -hvordan overkomme depresjon." Boken er skrevet av Torkil Berge og Arne Repål.

Boka handler ikke bare om hva depresjon er -det vet vi så alt for godt hva er. Boka kommer med en rekke anerkjente teknikker for hvordan en skal mestre en depresjon og forebygge tilbakefall.

Denne boken har hvert veldig til hjelp for meg. En del av teknikkene i boken har hjulpet meg til å ta depresjonene før de får lov til og ta meg.(Har vært plaget av tilbakevendene depresjoner med alvorlige episoder.)

Vil nesten si det så strekt at dette er en bok som deprimerte ikke har råd til å la være å lese :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest deppejenta

Kjempefint at du skrev dette innlegget, denne boken skal jeg se etter på biblioteket neste gang jeg skal dit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint tips!

Hjelp til selvhjelp er svært nyttig! :)

Fint å høre at du fant hjelp i slike teknikker..

Ja , den er kjempefin for de av dere som måtte ha en bipolar lidelse. Boka er lettlest ,og kan for mange være et nyttig hjelpemiddel. Ikke sikkert man overkommer depresjonen selv om man følger tipsene og rådene i boka, men jeg vil tro at dere i allefall lærer hvordan man lettere kan leve med en depresjon. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , den er kjempefin for de av dere som måtte ha en bipolar lidelse. Boka er lettlest ,og kan for mange være et nyttig hjelpemiddel. Ikke sikkert man overkommer depresjonen selv om man følger tipsene og rådene i boka, men jeg vil tro at dere i allefall lærer hvordan man lettere kan leve med en depresjon. Anbefales på det sterkeste.

Der var du endelig! Har noen spm ang Tunge, kan jeg spørre deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...