Gå til innhold

Ta en kikk på dette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene du henviser til, men kan ikke se noe galt med de jeg leste gjennom.

Dersom du ønsker å klage på et spesielt innlegg, må du gi oss andressen til det.

Dersom du med dette innlegget ønsker å henge ut en annen bruker, så ber vi om at du slutter med det. Mulig at ditt innlegg burde vært slettet.

Gjest likerikkedettejeg

Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene du henviser til, men kan ikke se noe galt med de jeg leste gjennom.

Dersom du ønsker å klage på et spesielt innlegg, må du gi oss andressen til det.

Dersom du med dette innlegget ønsker å henge ut en annen bruker, så ber vi om at du slutter med det. Mulig at ditt innlegg burde vært slettet.

Les gjennom tråden "Dere lar dere lure" på Foreldreforum for småbarn, så skjønner du hva jeg vil fram til. Ingen grunn til å være spydig!

Gjest Moderator

Les gjennom tråden "Dere lar dere lure" på Foreldreforum for småbarn, så skjønner du hva jeg vil fram til. Ingen grunn til å være spydig!

Selv om noen har skrevet mange innlegg som omhandler samme tema, kan jeg ikke se at det grunnlag for noen reaksjon fra vår side. Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene, da det ville tatt altfor lang tid.

Det kan alltid være ulike motiver for å skrive på internett, men vi ser det ikke som vår oppgave å "etterforske" andres motiver.

I utgangspunktet må det klages på spesifikke innlegg dersom det ønskes at vi gjør noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...