Altman Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 så legg merke til at jeg står øverst. Som seg hør og bør... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 De mest ubetydelige bør stå øverst! *knegg* 0 Siter
Altman Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 De mest ubetydelige bør stå øverst! *knegg* Hrmpf... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Hrmpf... Jeg måtte jo finne på noe, jeg er jo nesten nederst:-) 0 Siter
Altman Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Jeg måtte jo finne på noe, jeg er jo nesten nederst:-) Spør meg om hva jeg skal gjøre i helga 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Spør meg om hva jeg skal gjøre i helga Ok, hva skal (Altman) du gjøre i helga? 0 Siter
Altman Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Ok, hva skal (Altman) du gjøre i helga? Ingenting! Absolutt ingenting. Det skal bli deilig jeg og ungene skal bare farte rundt og gjøre ingenting.... ja, bortsett fra å bade & sånn 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Ingenting! Absolutt ingenting. Det skal bli deilig jeg og ungene skal bare farte rundt og gjøre ingenting.... ja, bortsett fra å bade & sånn Det blir vel det samme her, men ingen bading (utendørs) da her er regn og kaldt. (Midt-norge) 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Ja... Du er den første på bilde-sida også gitt. Men jeg ? hmm... jaja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.