Gå til innhold

hjemme


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

uff. har angst. men nå kommer de snart med medisinen min. har fått hjemmesykepleie 2x pr dag. og tar jeg ikke pillene mine, blir det nok tvang. men djevlelen er ikke så sterk som han var, så det går ganske greit å ta de nå.

jeg skal prøve å holde ut halvannen mnd, og se om medisinen får meg ut av depresjonen.

og får tilbud om ny innleggelse på sensommeren/ høsten.

alle var opptatt i dag og, så sitter her alene. har begynt å rydde og pakke. og har tannverk....

må ringe tannlegen i morratidlig.

herregud å mye jeg skule ha gjort!!! tror jkeg må skrive liste..

ja, jeg får gjøre det.. får se om jeg får igang printeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hei calestia! Håper det går fint med deg første dag hjemme. Har du fått laget listen din. Det var en kjempefin ide. Da har du begynt å strukturere livet ditt.

Velkommen hjem!

Velkomstklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg være svakt optimistisk på dine vegne? Håper det nye opplegget vil være til nytte for deg. Du vil kanskje ikke ta imot den hjelpen de tilbyr deg - så kan du tenke på sånne som meg. Jeg sliter med schizofreni, og det helt alene. Jeg har ikke noe opplegg. Ingen som kommer hjem til meg, ingen som sørger for at jeg tar medisinen min som jeg skal, ingen som jevnlig passer på at jeg ikke klikker igjen og blir psykotisk. Så det er fra det ene til det andre, ikke sant? Noen som irriterer seg over overformynderi, og andre som må ta alt ansvaret selv. Jeg håper virkelig det ordner seg for deg. Du har slitt så lenge. Gi iallefall medisinene en sjanse, det tar jo noen måneder før de virker som de skal. Det er vanskelig å holde ut ventetiden - men hvem vet? Kanskje det er verdt det? Har vi råd til å la alle muligheter være uprøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for at det går bra med deg!

Det å skrive liste over gjøremål er lurt. Du får lasta ting du må huske ut av hodet og ned på papiret. Når du får en oversikt hva du må gjøre, er det greit å se i hvilken rekkefølge det er lurt å gjøre tingene. Dessuten er det en god følese hver gang en kan krysse ut noe fordi det er gjort!

Støtteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...