Gå til innhold

angst??


Gjest utspekulert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Mine symptomer er hjertebank, svetting, svimmelhet, skjelvende knær og følelsen av å besvime. Men jeg har også konstant skjelving i hele kroppen i perioder.

Vet ikke om det er normal angst eller om det er spesielt for meg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer er hjertebank, svetting, svimmelhet, skjelvende knær og følelsen av å besvime. Men jeg har også konstant skjelving i hele kroppen i perioder.

Vet ikke om det er normal angst eller om det er spesielt for meg.

Mvh

Mine symptomer på angst er at jeg får en forferdelig urolig følelse i kroppen hele tiden... Jeg klarer nesten ikke å konsentrere meg mer enn et par sekudner om gangen.. For meg er det nesten som om jeg gjør noe som gjør meg fryktelig nervøs (foreks gå på en scene og snakke til en stor forsamling) bare at den følelsen er der konstant og jeg vet ikke hva som utløser den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Mine symptomer på angst er at jeg får en forferdelig urolig følelse i kroppen hele tiden... Jeg klarer nesten ikke å konsentrere meg mer enn et par sekudner om gangen.. For meg er det nesten som om jeg gjør noe som gjør meg fryktelig nervøs (foreks gå på en scene og snakke til en stor forsamling) bare at den følelsen er der konstant og jeg vet ikke hva som utløser den..

Det høres veldig ut som sånn som jeg har det. Men jeg beskriver det som en konstant skjelving, urolig dirring, med hjertebank i perioder. Ja det kan høres ut som om det er angst du har.

Har du vært hos lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utspekulert

Eneste problemet er at jeg er plaget med svette håndflater.Kan angst for noe være problemet? Liker å omgås med mennesker,men dette går utover det sosiale...:( hatt det i flere år,som jeg kan huske,og er meget lei av det!

Tenker bare mer og mer på det,kanskje derfor det er blitt værre med årene også?! Klarer ikke å unngå det heller.Vet ikke hva jeg skal gjøre...Tar imot alle råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig ut som sånn som jeg har det. Men jeg beskriver det som en konstant skjelving, urolig dirring, med hjertebank i perioder. Ja det kan høres ut som om det er angst du har.

Har du vært hos lege?

Har vært hos lege ja etter sist panikk anfall.. Fikk cipramil men jeg følte meg bedre før jeg rakk å hentet de så startaet aldri på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Har vært hos lege ja etter sist panikk anfall.. Fikk cipramil men jeg følte meg bedre før jeg rakk å hentet de så startaet aldri på dem.

Jeg går også på cipramil men det var ikke nok for meg så nå har jeg startet på remeron i tillegg. Jeg tror du skal ta deg en ny tur til legen og få en ny start med cipramilene. Du bør gå jevnlig til lege i allefall i begynnelsen, selv går jeg til psykiater.

Har du hatt flere panikk anfall? Jeg har bare hatt det ene men jeg har ennå problemer med skjelvinger og uro så medisinen har ikke tatt det helt. Men det er jo tidlig i behandlingen ennå så. Må bare lære oss at ting tar tid og tålmodighet er en dyd.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...