Gå til innhold

Er venninna mi helt gæren?

Anbefalte innlegg

Gjest Brun med vett

Venninna mi er veldig lys i huden og blir innmari fort solbrendt. Selv er jeg litt hysterisk når det gjelder sol. Smører meg med faktor 15 og dekker til fjeset. Hun derimot smører seg med babyolje (fett) slik at hun blir levende grillet i sola. Er det veldig varmt blander huntil nød babyoljen med faktor 3. Dessuten tok hun sommeren på forskudd med 2 uker i Thailand. Solarium er også vanlig.Hun soler seg selv om hun er solbrent...

Vel møtt på radiumhospitalet om 20 år. Jeg hysterisk? Tr'okke det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108164-er-venninna-mi-helt-g%C3%A6ren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Nei, du er fornuftig. Man blir like brun, det tar bare litt lenger tid. Men man unngår å bli solbrent og flasse av, og man får en jevn og fin farge.

Husk at selv om man ikke blir brent eller har grunnlag (les:er brun) så bør man beskytte seg mot UV-stråler.

Jeg bruker Faktor 6-12 (20 i ansiktet) uansett hvor brun jeg er. Jeg blir ikke brent jaffal, og forhåpentligvis får jeg ikke hudkreft.

Nei, du er fornuftig. Man blir like brun, det tar bare litt lenger tid. Men man unngår å bli solbrent og flasse av, og man får en jevn og fin farge.

Husk at selv om man ikke blir brent eller har grunnlag (les:er brun) så bør man beskytte seg mot UV-stråler.

Jeg bruker Faktor 6-12 (20 i ansiktet) uansett hvor brun jeg er. Jeg blir ikke brent jaffal, og forhåpentligvis får jeg ikke hudkreft.

Og så forebygger du rynker.

Tror 90 % av rynker kommer av overdreven soling.

(Det siste er noe jeg fant på selv, men jeg er ganske sikker på å ha lest noe lignende et sted)

tigertrollet

Og så forebygger du rynker.

Tror 90 % av rynker kommer av overdreven soling.

(Det siste er noe jeg fant på selv, men jeg er ganske sikker på å ha lest noe lignende et sted)

Jeg synes du er flink til å komme på ting sånn helt av deg sjæl;)

Jeg tenkte å nevne det der med rynkene, men fannt ut at det virket så kosmetisk å nevne det i samme setning som hudkreft, så jeg lot det være..*s*

Jeg synes du er flink til å komme på ting sånn helt av deg sjæl;)

Jeg tenkte å nevne det der med rynkene, men fannt ut at det virket så kosmetisk å nevne det i samme setning som hudkreft, så jeg lot det være..*s*

Jeg er litt vill og gæren av meg vet, du ..

Så jeg lot det stå til!

Menneh.. Jeg har lært av Åpen post at når man først har fått smaken på rosiner så går man ikke tilbake til druer..

Såe.. hver sin smak..

Annonse

tigertrollet

Jeg er litt vill og gæren av meg vet, du ..

Så jeg lot det stå til!

Menneh.. Jeg har lært av Åpen post at når man først har fått smaken på rosiner så går man ikke tilbake til druer..

Såe.. hver sin smak..

Rosiner du liksom. Det tror jeg ikkeno på. Og jeg er litt sånn kindereggaktig for tiden -litt brun utenpå men blond inni.

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...