Gå til innhold

Hjelp!!!!


tatiana

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt både anorexia & bulemi siden jeg var 13,jeg er nå 18! Siden for et halvt år siden begynte jeg å spise "normalt" igjen...men nå har jeg mistet helt kontrollen igjen! Jeg spiser som regel ikke,hvis jeg spiser spiser jeg kanskje et eple ikke noe mer! Jeg føler meg veldig tjukk,men alle sier at jeg ikke er det! Jeg er 160 og veier 53 kg! Problemet er at jeg liker å sulte meg & nå klarer jeg ikke å slutte med det igjen! Jeg føler at det er som en slags rus hver dag det har gått uten at jeg nesten ikke har spist noe somom jeg blir høy av det & føler som om jeg har vunnet hver gang noen kommenterer hvor tynn jeg har blitt i det siste! Så nå vil jeg ha kontakt med andre som har det akkurat sånn som meg! Håper på masse svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt både anorexia & bulemi siden jeg var 13,jeg er nå 18! Siden for et halvt år siden begynte jeg å spise "normalt" igjen...men nå har jeg mistet helt kontrollen igjen! Jeg spiser som regel ikke,hvis jeg spiser spiser jeg kanskje et eple ikke noe mer! Jeg føler meg veldig tjukk,men alle sier at jeg ikke er det! Jeg er 160 og veier 53 kg! Problemet er at jeg liker å sulte meg & nå klarer jeg ikke å slutte med det igjen! Jeg føler at det er som en slags rus hver dag det har gått uten at jeg nesten ikke har spist noe somom jeg blir høy av det & føler som om jeg har vunnet hver gang noen kommenterer hvor tynn jeg har blitt i det siste! Så nå vil jeg ha kontakt med andre som har det akkurat sånn som meg! Håper på masse svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

For det første så er du akuratt passelig, kan tenke meg hvordan du er, for vi er ganske like, bare det at jeg er 163 og veier 54kg, men det går jo ut på det samme:-)

Skjønner veldig godt hvordan du har det, og har det slik selv. Har hatt sf i snart ett år. Tankene er der uansett om du begynner å spise eller ikke... Det er tankene som er verst, syntes jeg.. Maten i seg selv er og ille. Skjønner heller ikke hvorfor det er slik. Jeg blir også glad for hver gang noen kommenterer hvor tynn jeg har blitt... Har du noen du kan snakke med?? Vil råde deg til å snakke med en du har tillit til, det hjelper litt! Og hvis du trenger noen å maile med, kan du maile meg på:

[email protected]

Jeg bryr meg!

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære tatiana

jeg håper inderlig at du allerede har en behandler. Hvis ikke vil jeg råde deg til å oppøke en lege/psykolog som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...