Gå til innhold

Mellomgulv og ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Har med jevne mellomrom fått veldig sårhet/brennende følelse i hele mellomgulvet fra brystbenet og ned til navlen, og hele veien igjennom ut til samme område i ryggen. Disse smertene er grusomme, og jeg greier ikke røre meg når det står på. Kommer ca. 5-6 ganger i året, og varer opp til ett døgn. Slapp iflere dager etterpå. Nyrer og blodprøvesjekk har vært negative. Ønsker å høre fra andre som har opplevd noe lignende, for jeg trenger tips og råd om hva det kan være!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108185-mellomgulv-og-ryggsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Kizza1365380506

Nei. Kun veldige smerter.

Ja, jeg tenkte på det hevetesild. Det er utrolig plagsomt og utslettet kommer på halve siden av kroppen. Fra ryggraden og frem. Det ligger latent i nervebanen og følger den. Mest vanlig på magen.

En annen ting. Har du blitt undersøkt for magesår? Det kan også være cøliaki. Merker du noe spesielt når du spiser mat med gluten, ett dumt spørsmål egentlig for omtrendt aøt inneholder gluten. Du trenger en blodprøve og gastronomi. (Undersøkelse av tarmen) for å fastsette det. Min niese fikk fastlagt det for 4 år siden i en alder av 22 og min svigerinne i fjor i en alder av 51!

Bare en teori.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...