Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Temine

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg når jeg har opplevd noe som mine nærmeste/venner/leger etc. ikke forstår er mulig? Hva gjør jeg når ingen kjenner seg igjen i det jeg har opplevd? Hva gjør jeg når jeg har ingen?

Hvordan kan man leve når avvisning er det normale - hvordan akseptere de som sviktet deg - hvordan glatte over at de svek deg - Hvordan leve videre etter å ha prøvd alt dette og sett at det ikke går? Det de gjorde ligger der likevel - Jeg kan ikke puste -livet består bare i å kjempe - og jeg er en flink kjemper - men i dag er jeg trøtt. Det er vanskelig å ta imot trøst fra handa som slo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å komme med råd når en ikke vet hva det dreier seg om. Kanskje du kan fortelle litt mer utfyllende om det. Du er jo likevel anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...