nanna Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg har en! Og han kan til og med stave interessert. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Jeg er ikke interessert i fotball og har knapt fått med meg at det var kamp i helgen. Jeg ser ikke på ett minutt en gang. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Fotball er like interessant som å se på maling tørke, regnvær eller at gresset gror. Jeg kan ikke regla engang. Mulig jeg kaster et blikk på det når andre ser, men vanligvis går jeg glipp av høydepunktene. 0 Siter
punkyB Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Menn som ikke er interessert i fotball er ikke skikkelige menn !!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Fotball bryr eg meg lite om, det er for meg mest brukt som tidtrøyte/underholdning om eg kjeder meg veeeldig.... Er ok å se når Rosenborg gjør det bra internasjonalt, samme med gode (lenge siden) kamper med det Norske landslaget. Har andre lidenskaper enn fotball ! Mvh 0 Siter
fresja Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Ja, min datter har funnet en sånn. Og jeg spiser lunsj i lag med en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.