Gå til innhold

Angående P-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen p-piller å anbefale? Legger man mye på seg når man begynner? Har hørt at Diane skal være bra, noen som har prøvd/bruker det?

Mvh

Gjest CatePus
Skrevet

Jeg anbefaler Yasmin - har brukt den godt over et år nå, og ikke opplevd fnugg av bivirkninger!

Gjest undrande vestlending
Skrevet

Jeg anbefaler Yasmin - har brukt den godt over et år nå, og ikke opplevd fnugg av bivirkninger!

enig

Skrevet

enig

Man kan få ømme/større bryster av Yasmin.

Diane skal hjelpe mot kviser.

Ellers er jo p-ringen et alternativ med mindre hormoner.

Pappa Bjørn
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis en sammenheng der. Jeg har lagt på meg en god del uten p-piller også jeg.

Skrevet

Jeg bruker "Yasmin" og er godt fornøyd. Brystene mine er litt ømme i korte perioder og jeg blir kvalm om jeg tar pillen om morgenen (problemet løst om jeg tar den om kvelden), så denne kan jeg anbefale.

Hjelper også mot uren hud om du trenger noe mot dette.

Skrevet

Jeg bruker "Yasmin" og er godt fornøyd. Brystene mine er litt ømme i korte perioder og jeg blir kvalm om jeg tar pillen om morgenen (problemet løst om jeg tar den om kvelden), så denne kan jeg anbefale.

Hjelper også mot uren hud om du trenger noe mot dette.

Jeg har gode erfaringer av Yasmin, etter å ha overreagert/lagt enormt på meg av andre.

Angela1365380318
Skrevet

Det er helt inviduelt hvilke merker som passer til hvem, la legen din avgjøre det.

Man legger IKKE på seg av p-piller det er en myte. Det som skjer derimot er at en av bi virkningene til pillen er at man kan få økt matlyst og dersom man plutselig begynner å spise som en gal, så legger man på seg..

Skrevet

har brukt både trinordiol og yasmin. Best erfaring med trinordiol. Ingen bivirkninger av noen av dem. Yasminen skal visst være forholdsvis ny...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...