Gå til innhold

vil ikke SSRI være mye bedre?


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg synes ikke jeg er bipolar i det hele tatt jeg. Isåfall er det det minste problemet mitt. Jeg HATER å være så fullstendig følesesmessig labil. Først har jeg det helt ok, er kanskje litt sliten, så spørr sykepleieren jeg snakker med litt spørsmål, og vips er jeg fullstendig knust,oppløst i tårer og ser ikke noen fremtid i tilværelsen.

Vil ikke SSRI i hestedoser være myyyyyyyyyyye bedre for meg enn Lamictal???????? Bruker også fontex 20 mg og zyprexa 7,5 mg. Jeg vet ikke om Lamictalen funker enda for er ikke trappet opp mer enn 50 mg.

Men jeg synes ikke jeg er bipolar jeg. BPD passer hundre ganger bedre på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo nettopp det svingende humøret lamictal skal hjelpe deg med. Det virker best på nedturene. Jeg begynte med den for noen uker siden og merker godt bedring selv om jeg bare er på 100 mg. Jeg holder meg nå på et jevnt godt humør. Jeg ba om denne fordi jeg ville beholde oppturene, men bli kvitt nedturene. Dessuten har du jo en antidepressiva, zoloft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere slag stemningsstabiliserende med. Selv bruker jeg tegretol og er fornøyd med den. Snakk med legen din. Kanskje du kan gå over til et bedre slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...