Gå til innhold

Hvordan hevne utroskap?

Anbefalte innlegg

petter smart

Det er en psykopat inne i bildet her, og det er nok deg.

Å kalle han psykopat og med hjerne som en 14 åring sier mer om deg enn om han.

Dersom det er nok å lyve litt om tidligere forhold eller hva en ønsker når en flørter med noen for å være psykopat er det svært mange psykopater her i verden.

Pussig at så mange menn plutselig er psykopater etter at det blir slutt......

Skjønner uansett ikke hva du har med dette å gjøre? Han har ikke gjort deg noe og du gjør bare ting verre med å blande deg inn på denne måten.

Og med slike stunts som du dro er det vel heller ikke han som tenker mest som en 14 åring. Det er mer patetisk å kjøre forbi han gang på gang og le som fjortiser enn å tro på noen og møte opp for en date.

Fortsetter under...

Du ser ikke problemet siden det nettopp ble slutt mellom dem. Det ble slutt samme dag! Hvor vanlig er det å finne seg ny dame samme dagen det ble slutt med dama gjennom 2 1/2 år? Han poengterte gjennom irc at det var et langvarig forhold han var ute etter...!

Du skriver: "Hvorfor skal han ikke da fritt kunne sjekke opp kvinnfolk på irc?"

Det kan han gjøre så mye han vil, men poenget er jo at han har holdt på slik som dette mens de var sammen også. Dette har jeg god belegg for å si! De damene han lå med, hadde han truffet nettopp på irc.

"Han er vært utro, det er ille, og det resulterte i at forholdet ble slutt. Greit nok, sånn bør det være, men hvem er dere til å kødde med han nå?"

Jeg mener at ALLE utro menn bør brenne i helvete, og gjennomgå så mye faenskap som overhodet mulig. Han har køddet med henne i 2 1/2 år, og jeg synes ikke han bare kan slå opp med henne og leve videre som om han ikke har gjort noe galt.

"Du sier nedenfor her at han har en hjerne som en 14 åring. Vel... Dette sier vel egentlig mest om din venninne som faktisk var sammen med han."

Ja, det er godt mulig det. Hun er kanskje en smule naiv, og har et stort behov for kjærlighet og omsorg. Jeg er litt oppgitt over henne, for jeg har en mistanke om at hun kan komme til å løpe tilbake til ham.

Til slutt, SDD, var virkelig den lille spøken vår så ille? Jo, fjortisaktig og barnslig, men like fullt fortjent! Vi fikk dermed også anledning til å få ham ut av huset sitt, slik at hun kunne hente noen meget personlige bilder (som han truet med å legge ut på nettet!).

Huff, jeg blir smårar av dette selv. Men skjønner kanskje at det beste jeg kan gjøre nå er å støtte venninna mi og få henne til å komme over den jævelen.

"Det kan han gjøre så mye han vil, men poenget er jo at han har holdt på slik som dette mens de var sammen også. Dette har jeg god belegg for å si! De damene han lå med, hadde han truffet nettopp på irc."

Men hun vet at han var utro. Hvorfor da begynne å mase med hva han gjør når det endelig blir slutt? Hva trodde hun? At han skulle bli et bedre menneske etter at det ble slutt med kjæresten sin når han ikke engang har klart å holde seg i skinnet MENS de var sammen?

"Jeg mener at ALLE utro menn bør brenne i helvete, og gjennomgå så mye faenskap som overhodet mulig. Han har køddet med henne i 2 1/2 år, og jeg synes ikke han bare kan slå opp med henne og leve videre som om han ikke har gjort noe galt."

Hvis du mener at de som er utroe skal brenne i helvete så får du skrive "utro mennesker". Ikke bare "utro menn".

Dessuten: Var det HAN som slo opp med henne til tross for at hun vet at han var utro mot henne flere ganger i løpet av flere år?

Det sier jo da igjen noe om venninna de som ikke har gjort det slutt med han og trodd at han skulle forandre seg den dagen han gjorde det slutt.

Jeg sier ikke at fyren ikke hører ut som et rasshøl, for det gjør han, men det bør venninna de la ligge og gå videre. Spesielt nå når det er slutt så finner jeg det noe imponerende at hun gidder å bry seg med hva han gjør med hvem.

I forhold til at det er du som sier at han er som en fjortenåring i hodet så synes jeg "spøken" deres var noe på kanten, ja. En som sier at en annen er fjorten år i hode bør heve seg over den slags, eller i det minste ikke argumentere med at det er _han_ som er umoden.

Jupp, du bør støtte venninna de i forhold til å komme over han, og dermed få fyren vekk fra henne. Ikke begynne å forfølge faenskapet på nettet og deretter i RL.

Da kommer hun i hvert fall ikke over fyren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...