Gå til innhold

Hvordan seponere Zoloft?


mofe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å seponere Zoloft nå. Tar 100 mg. Er det greit å seponere med 25 mg. i uka?

Noen som har erfaring med bivirkninger, både psykisk og fysisk, i forhold til seponering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fuggelungen

Jeg seponerte Zoloft for noen mnd siden. to uker etter at jeg hadde sluttet helt fikk jeg "maur i beina". forferdelig uro i kroppen, greide ikke å sove for jeg kunne ikke sitte stille. satt en gang i desperasjon med beina i iskaldt vann i en time til jeg var så kald at jeg ikke hadde følelse i beina lenger. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg seponerte Zoloft for noen mnd siden. to uker etter at jeg hadde sluttet helt fikk jeg "maur i beina". forferdelig uro i kroppen, greide ikke å sove for jeg kunne ikke sitte stille. satt en gang i desperasjon med beina i iskaldt vann i en time til jeg var så kald at jeg ikke hadde følelse i beina lenger. lykke til

Men hvordan sluttet du? Bare plutselig? Fra hvilken dose, osv, osv ,osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fuggelungen

Men hvordan sluttet du? Bare plutselig? Fra hvilken dose, osv, osv ,osv.

spiste i utgangspunktet på 100 mg daglig, men tok 2 x 50mg tabletter fordi disse kunne deles. Gikk ned til 50mg i løpet av to uker ( en uke med 75 mg så 5o mg) denne dosen brukte jeg vel en måned eller to før jeg bestemte meg for å slutte helt. Da tok jeg to uker 25 mg så to uker med 25 mg annen hver dag før jeg sluttet helt. Det er mulig det var litt brått og at det var derfor jeg holdt på å bli sprø av "maurene" :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...