Pappa Bjørn Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hvor mange kvadratmeter Nugatti det er i en stor boks? Som den lite forståelsesfulle far jeg er stoppet jeg min 3 år gamle datters forskningsprosjekt innenfor området så jeg lurte på om noen hadde fasiten til henne. vær så snill ellers blir ikke stuen seende ut! 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Ca 6.5 kvadrat. Jeg flyttet alle møblene ut av stua, og begynte i det ene hjørnet. Men hvor mye du klarer dekke, kommer selvsagt an på hvor tykt du smører. 0 Siter
tiliti Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Ca 6.5 kvadrat. Jeg flyttet alle møblene ut av stua, og begynte i det ene hjørnet. Men hvor mye du klarer dekke, kommer selvsagt an på hvor tykt du smører. Tips: forsøk å kjevle det utover, da dekker det minst 8,6! 0 Siter
nick Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Nugatti har jeg ikke greie på, men jeg vet at det er minst 200 kvm fett i to røkte middagspølser. Det er bare å tørrkoke gryta, så får du se. 0 Siter
astridny Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Tips: forsøk å kjevle det utover, da dekker det minst 8,6! DOL ere har svar på ALT. ;-) 0 Siter
pamparium Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Vet ikke, men vet at det er ca 2,5 meter tannkrem i en tube med barnetannkrem og at en kassett med barnesanger kan dras rundt hele stua + 2 ganger rundt lenestolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.