Gå til innhold

Noen som vet................

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Hvor mange kvadratmeter Nugatti det er i en stor boks? Som den lite forståelsesfulle far jeg er stoppet jeg min 3 år gamle datters forskningsprosjekt innenfor området så jeg lurte på om noen hadde fasiten til henne. vær så snill ellers blir ikke stuen seende ut!

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Ca 6.5 kvadrat.

Jeg flyttet alle møblene ut av stua, og begynte i det ene hjørnet. Men hvor mye du klarer dekke, kommer selvsagt an på hvor tykt du smører.

Skrevet

Ca 6.5 kvadrat.

Jeg flyttet alle møblene ut av stua, og begynte i det ene hjørnet. Men hvor mye du klarer dekke, kommer selvsagt an på hvor tykt du smører.

Tips: forsøk å kjevle det utover, da dekker det minst 8,6!

Skrevet

Nugatti har jeg ikke greie på, men jeg vet at det er minst 200 kvm fett i to røkte middagspølser. Det er bare å tørrkoke gryta, så får du se.

Skrevet

Tips: forsøk å kjevle det utover, da dekker det minst 8,6!

DOL ere har svar på ALT. ;-)

Skrevet

Vet ikke, men vet at det er ca 2,5 meter tannkrem i en tube med barnetannkrem og at en kassett med barnesanger kan dras rundt hele stua + 2 ganger rundt lenestolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...