Gå til innhold

Medisiner mot virkeligheten?


ulva

Anbefalte innlegg

Jeg hører ikke mer på psykiateren min, for han tar feil! De finnes virkelig, de er der i den mørke siden. Jeg slutter å ta medisiner, orker ikke mer bivirkninger, orker ikke å leve med trusselen om hva som kommer til å skje om jeg gjør som han sier. Han sier jeg er psykotisk - har jeg liksom vært psykotisk hele livet, da? Samboeren min sier han tror meg. At han tror det finnes flere virkeligheter enn den ene vi lever vi. Vel, jeg er i en slik annen verden. En bare jeg kan se, høre og oppleve. Slik er det bare! Hvorfor skal jeg ha medisiner for det? Kan godta medisiner mot angst og depresjon, men mot virkeligheten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hvordan er den andre virkeligheten din da ulva. Ser du ting eller snakker de med deg? Lever du selv i denne verden? Veksler du mellom vår verden og den andre?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Tenker du på gjenferd, tusser og troll, underjordiske, huldra og alle de?

Da er du i så fall ikke psykotisk , tror heller at du åpner mer opp for det de fleste mennesker ikke har evner til å se. Det vil si, vi har nok alle den evnen dypt inni oss, men hos noen er den bedre utviklet enn hos andre.

Merkelig at psykiatere kaller det for psykoser!

Da er vi i så fall mange som er psykotiske...

Lykke til videre, Ulva!!!

Mange positive tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den andre virkeligheten din da ulva. Ser du ting eller snakker de med deg? Lever du selv i denne verden? Veksler du mellom vår verden og den andre?

Mvh

Ja. Tror jeg trenger litt mer hjelp akkurat nå. Har sendt nødmelding til psykiateren min, så får jeg bare holde ut til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Ja. Tror jeg trenger litt mer hjelp akkurat nå. Har sendt nødmelding til psykiateren min, så får jeg bare holde ut til tirsdag.

Det klarer du, vi er her for deg selv om vi ikke kan hjelpe deg direkte så støtter vi deg så godt vi kan.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal stole på psykiateren din, ulva - og godta hans virkelighetsopplevelse.

Snakk med ham om medisinene dine - og ikke slutt å ta dem uten at det er avtalt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du skal stole på psykiateren din, ulva - og godta hans virkelighetsopplevelse.

Snakk med ham om medisinene dine - og ikke slutt å ta dem uten at det er avtalt på forhånd.

Jeg vet at du har rett - og at det er fornuftig. Av og til klarer jeg bare ikke være voksen - og ansvarlig. Vet det er vanvidd å slutte, og ikke det vi ble enige om. Men baktanken er at jeg likevel må bytte medisiner - ettersom Zyprexa ikke er tilstrekkelig. Tanken er å begynne med enten Risperdal eller Seroquel. Vi får se hva det blir til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...