Gå til innhold

graviditet


Gjest josin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trampoline

Jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var nærmere 4 mnd. på vei med min førstefødte, jeg hadde menslignende blødninger, men disse varte ikke lenger enn 1-2 dager, men min uerfarenhet gjore vel sitt til at jeg ikke forsto hva som var på vei før det var gått så lang tid, jeg var 20 år og ikke ukyssa....

det går an, men om det går an å gå uvitende igjennom 9 mnd vet jeg ikke...

er du i tvil så ta en test for å være sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampoline

Jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var nærmere 4 mnd. på vei med min førstefødte, jeg hadde menslignende blødninger, men disse varte ikke lenger enn 1-2 dager, men min uerfarenhet gjore vel sitt til at jeg ikke forsto hva som var på vei før det var gått så lang tid, jeg var 20 år og ikke ukyssa....

det går an, men om det går an å gå uvitende igjennom 9 mnd vet jeg ikke...

er du i tvil så ta en test for å være sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det man oppfatter som menstruasjon er en blødning som kommer til regelmessig tid etter en eggløsning som ikke har ført til graviditet. Slike blødninger har man ikke når man er gravid.

I graviditet kan det komme blødninger fra livmorhals eller fra morkake. De vil ha et annet preg enn de vanlige menstruasjoner, men noen kan oppfatte det som menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...