Gå til innhold

Stilnoct


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har hatt det ille, virkelig ille så lenge jeg har levd. Alt har ikke bare vært fælt, men den uroen og rastløsheten, den følelse av tomhet...argh! Og ikke minst den følelsen av å hele tiden må være noe, være sånn andre ønsker det, for å være bra nok.

For et års tid tilbake fikk jeg skrevet ut stilnoct. Og, den rusen jeg fikk av den var det herligste som hadde skjedd meg.. Jeg hadde det GØYT og livet var herlig etter å tatt stilnoct.

Min store sorg var den dagen legen stoppet å skrive ut stilnoct til meg fordi forbruket mitt var for høyt. Når får jeg 15 mg sobril hvilket ikke hjelper i det hele tatt, men det vil ikke legen min høre på.

Så nå vurderer jeg å bytte lege, også fordi min lege er treig og ikke gir tilbakemelding på spørsmål fra meg...

De er redd jeg skal bli avhengig.

Hva vet de om det helvetet jeg lever i og har levd i ialle år?????

Orker ikke mer...orker ikke spise sove, og for å våkne til enda en tom og jævlig dag. Orker ikke mer.

Orker ikke slite mer.

Dette er ikke en trussel om selvmord, men en lengsel etter noe, jeg vil bare ruse meg vekk fra den jeg er for jeg kan ikke se at livet har noe godt å by på for meg.

Har forøvrig diagnosen borderline noe jeg ikke synes å bli kvitt..

sukk.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vil ruse deg, må du nok handle dop på gata som alle andre - du kan da virkelig ikke forvente at legen din skal fortsette å skrive ut resepter på noe du helt tydelig brukte som rusmiddel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Om du vil ruse deg, må du nok handle dop på gata som alle andre - du kan da virkelig ikke forvente at legen din skal fortsette å skrive ut resepter på noe du helt tydelig brukte som rusmiddel?

Det har jeg vel heller ikke gitt uttrykk for at jeg forventer, har jeg det?

Det jeg sier er at det er klart jeg savner stilnoct som tok vekk alt det vonde og det middelet gav meg også en opplevelse av å ha det godt noe jeg ikke har hatt siden jeg var to år.

Hvis jeg hadde forventet at legen skulle skrive ut stilnoct (og det gjør han ikke) så hadde jeg gått til en annen lege, men det har jeg altså ikke gjort.

Svaret ditt viste tydelig at du misforsto hva jeg mente med innlegget. (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vel heller ikke gitt uttrykk for at jeg forventer, har jeg det?

Det jeg sier er at det er klart jeg savner stilnoct som tok vekk alt det vonde og det middelet gav meg også en opplevelse av å ha det godt noe jeg ikke har hatt siden jeg var to år.

Hvis jeg hadde forventet at legen skulle skrive ut stilnoct (og det gjør han ikke) så hadde jeg gått til en annen lege, men det har jeg altså ikke gjort.

Svaret ditt viste tydelig at du misforsto hva jeg mente med innlegget. (!)

Ut fra ditt utsagn "Så nå vurderer jeg å bytte lege, også fordi min lege er treig og ikke gir tilbakemelding på spørsmål fra meg..." tolket jeg det dithen at en av grunnene til at du vurderte å bytte lege var håpet om at en ny lege kanskje kunne skrive ut stilnoct igjen.

Ingenting er bedre enn om jeg misforstod dette!

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ut fra ditt utsagn "Så nå vurderer jeg å bytte lege, også fordi min lege er treig og ikke gir tilbakemelding på spørsmål fra meg..." tolket jeg det dithen at en av grunnene til at du vurderte å bytte lege var håpet om at en ny lege kanskje kunne skrive ut stilnoct igjen.

Ingenting er bedre enn om jeg misforstod dette!

Lykke til videre.

Ja det er klart jeg håper på å få skrevet ut stilnoct igjen, men om jeg skulle få det, så ville det være for å bruke det nå og da og ikke hele tiden for å ruse meg - nå bruker jeg remeron mot søvnplager men den hjelper ikke noe særlig. Likevel har jeg ikke samvittighet til å gå til en annen lege, så det får legen som har kjent meg i over ti år vurdere. Om han skriver ut en eller annen sovemedisin til meg i stedet for remeron, så har han full mulighet til å kontrollere forbruket. Det er det jeg ønsker han skal gjøre, for jeg vil ikke bli avhengig, men liker ikke bruke remeron som ikke funker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utrygg

Ja det er klart jeg håper på å få skrevet ut stilnoct igjen, men om jeg skulle få det, så ville det være for å bruke det nå og da og ikke hele tiden for å ruse meg - nå bruker jeg remeron mot søvnplager men den hjelper ikke noe særlig. Likevel har jeg ikke samvittighet til å gå til en annen lege, så det får legen som har kjent meg i over ti år vurdere. Om han skriver ut en eller annen sovemedisin til meg i stedet for remeron, så har han full mulighet til å kontrollere forbruket. Det er det jeg ønsker han skal gjøre, for jeg vil ikke bli avhengig, men liker ikke bruke remeron som ikke funker....

er ikke stilnoct ett sovemiddel, som skal få deg til og slappe av og få deg til og sove godt om natten? hvordan kan du ruse deg på dette da? eller er det kanskje ikke ment som ett sovemiddel? kjæresten min går på det, hun blir helt loka og rar av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke stilnoct ett sovemiddel, som skal få deg til og slappe av og få deg til og sove godt om natten? hvordan kan du ruse deg på dette da? eller er det kanskje ikke ment som ett sovemiddel? kjæresten min går på det, hun blir helt loka og rar av de!

Noen får hallusinasjoner, forvirring av slike tabletter.

Da bør en ikke fortsette å bruke de men heller prøve andre midler.

http://www.medisinhandboken.no

http://www.felleskatalogen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får hallusinasjoner, forvirring av slike tabletter.

Da bør en ikke fortsette å bruke de men heller prøve andre midler.

http://www.medisinhandboken.no

http://www.felleskatalogen.no

Jeg bruker iblant stilnoct for å få sove, jeg blir både forvirret av de + at jeg hallusinerer. Dette er et legemiddel det er lett å bli avhengig av (lillesøsteren til Rohypnol), og jeg synes det er bra at legen din ikke ville skrive ut mer når han forsto at du misbrukte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...