SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Definitivt. Dette strider imot reglene! Så du er drammenser, ja. Er du like ustabil som rufsetufsa som også har litt drammenstakter over seg? 0 Siter
favn Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Du har kyr utenfor vinduet ditt. Sist jeg så ei ku var i... 97'? Unntatt storfene vi spiser, seff. 0 Siter
favn Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Det har jeg, men det finnes triks. Innlegget er jo harmløst, men jeg mailet webbis likevel. Er det på'n igjen for denne infantile dotten? Javel. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Så du er drammenser, ja. Er du like ustabil som rufsetufsa som også har litt drammenstakter over seg? Nå er det like før en stor ørefik, altså...! *truer* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Nå er det like før en stor ørefik, altså...! *truer* Du får binde meg fast og straffe meg. Skal vel overleve det 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Du får binde meg fast og straffe meg. Skal vel overleve det Du får høre med tigerbølla. Jeg er klar med videokamera... :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Du får høre med tigerbølla. Jeg er klar med videokamera... :-) Jeg er skeptisk til jenter med tittefetisher. Jeg lar ingen som ikke har pult meg filme. Så det så! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Jeg er skeptisk til jenter med tittefetisher. Jeg lar ingen som ikke har pult meg filme. Så det så! Jaja, vi får kanskje ta et raskt knull oppetter husveggen før vi ringer på...? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Jaja, vi får kanskje ta et raskt knull oppetter husveggen før vi ringer på...? Da har vi en deal! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Da har vi en deal! Øh...ehhh...jeg er sinnsykt god til å kline da... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Øh...ehhh...jeg er sinnsykt god til å kline da... Du sier så, men jeg vet ikke helt om jeg kan tro på deg. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Du sier så, men jeg vet ikke helt om jeg kan tro på deg. Eh...jeg er så god til det at du ikke trenger sex oppetter husveggen...øhh... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Eh...jeg er så god til det at du ikke trenger sex oppetter husveggen...øhh... Wow, du skal isåfall være riiiiiiiimelig ram til å kline 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Wow, du skal isåfall være riiiiiiiimelig ram til å kline Pipestemme: ja, det er jeg jo... *hoster* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Pipestemme: ja, det er jeg jo... *hoster* Man bør ikke fly rundt og være for beskjeden, så det er bare å skryte det jente! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Man bør ikke fly rundt og være for beskjeden, så det er bare å skryte det jente! *s* Så. vi dropper den runda på utsiden...? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.