SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 *s* Så. vi dropper den runda på utsiden...? :-) Nææ... Et kyss er en dårlig deal for et knull. Men nå er det nå uansett sånn at dersom du først hadde klina med meg så hadde nok knulling mer gått av seg selv. Ikke lett å gi avkall på B når du først har fått A. For å si det sånn. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Nææ... Et kyss er en dårlig deal for et knull. Men nå er det nå uansett sånn at dersom du først hadde klina med meg så hadde nok knulling mer gått av seg selv. Ikke lett å gi avkall på B når du først har fått A. For å si det sånn. Joda, bare vent og se, du... *s* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Joda, bare vent og se, du... *s* Vel... Dersom man er på en jævla fin restaurant og får en vannvittig god forrett som regelrett får kropp og sjel til å skrike etter mer, så dropper man ikke hovedretten. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Vel... Dersom man er på en jævla fin restaurant og får en vannvittig god forrett som regelrett får kropp og sjel til å skrike etter mer, så dropper man ikke hovedretten. Vil det si at _du_ ikke klarer å stoppe? ;-p 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Vil det si at _du_ ikke klarer å stoppe? ;-p Jeg stopper nok sjeldent om jeg blir tilbydt hovedrett 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Jeg stopper nok sjeldent om jeg blir tilbydt hovedrett Si at du ikke får tilbud om det da? At jeg kun tilbyr filming, slik som opprinnelig avtalt? *flirer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.