Gå til innhold

mer mellom himmel og jord?

Anbefalte innlegg

Gjest believer
Skrevet

Så på åndenes makt igår!

Noen som har opplevd mystiske ting og tang??

Skrevet

Har vanskelig for å tro på slikt. Er nok lik mannen fra programmet. Mener det er en logisk forklaring på alt.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det eneste mystiske er hvor det blir av penga mine, de renner langsomt ut av lommeboka uten at jeg vet hvor de tar veien.

Skrevet

Det eneste mystiske er hvor det blir av penga mine, de renner langsomt ut av lommeboka uten at jeg vet hvor de tar veien.

Ja der er jeg enig med deg. Med tanke på hva at jeg sa i innlegget nedenfor at jeg tror alt har en logisk forklaring, må jeg nok rette på meg selv. Det er litt mystisk! Hvor i hel.... blir det av penga?

Skrevet

Tja, vi har et husspøkelse som roter vekk alt jeg eier og har, en vaskemaskin som reduserer sokkepar til enklinger og ei loftstrapp som knirker samma fan hva jæ gjør...

Men verst er den jævvla bankinga i veggen når jeg speller musikk.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja der er jeg enig med deg. Med tanke på hva at jeg sa i innlegget nedenfor at jeg tror alt har en logisk forklaring, må jeg nok rette på meg selv. Det er litt mystisk! Hvor i hel.... blir det av penga?

Vi har hatt mange spøkelser i vår gamle hus, en var en røyskatt som brukte takrenna som lekeplass. Et annet var en setning som smalt i veggen til samme tid hver dag, altså en temperaturbevegelse med et smell. En annen var vindskia som vibrerte i vinden.

Gjest sissiii
Skrevet

I forhold til dette temaet føler jeg meg som han som sa:

"Lurer på om gud hvet at jeg ikke tror på han"....

Altså jeg tror overhodet ikke på slikt, men jeg vil helst ikke oppleve noe heller!!

....så da så....

Gjest believer
Skrevet

Har vanskelig for å tro på slikt. Er nok lik mannen fra programmet. Mener det er en logisk forklaring på alt.

men hva med de som er klarsynte? tror dere de bare lyver?

Hvorfor lager de et slikt program? for å snekre sammen noe drit som nordmen er dumme nok til å tro på?

Er enig med at ting og tang forsvinner he he he!!

For min del tror jeg nok at endel av oss lever i en annen dimensjon når vi dør! At vi må tilbake for å rette opp i ting eller at vi har en "oppgave" å fullføre!!

Håpet på litt mere seriøse svar men.. pytt pytt!

Jeg prøvde meg ihvertfall.

Gjest prust
Skrevet

Jeg har av og til merkelige drømmer. Den drømmen jeg husker best (av slike spesielle drømmer) var om en gammel dame jeg kjente der jeg bodde før. Jeg drømte at jeg fikk et svart hefte i posten der det stod om livet hennes, en slags nekrolog, det var også bilde av henne.

Dagen etter denne drømmen, ringte min mor og fortalte at denne dama hadde dødd tidlig på morgenen den natta, omtrent samtidig som jeg hadde drømt....

Skrevet

Tja, vi har et husspøkelse som roter vekk alt jeg eier og har, en vaskemaskin som reduserer sokkepar til enklinger og ei loftstrapp som knirker samma fan hva jæ gjør...

Men verst er den jævvla bankinga i veggen når jeg speller musikk.

*LOL* :))

Skrevet

Jeg tror at det finnes mye mer mellom himmel og jord enn vi aner, - deriblant at døde mennesker kan "gå igjen", ofte for å passe på at de man er glad i har det bra, og kanskje for å vise at de har det bra selv også.

Og for meg er det en tanke jeg slår meg veldig til ro med egentlig :)

Skrevet

Jeg har av og til merkelige drømmer. Den drømmen jeg husker best (av slike spesielle drømmer) var om en gammel dame jeg kjente der jeg bodde før. Jeg drømte at jeg fikk et svart hefte i posten der det stod om livet hennes, en slags nekrolog, det var også bilde av henne.

Dagen etter denne drømmen, ringte min mor og fortalte at denne dama hadde dødd tidlig på morgenen den natta, omtrent samtidig som jeg hadde drømt....

*gåsehud*

Skrevet

Hvorfor lager de et slikt program? for å snekre sammen noe drit som nordmen er dumme nok til å tro på?

For min del tror jeg nok at endel av oss lever i en annen dimensjon når vi dør! At vi må tilbake for å rette opp i ting eller at vi har en "oppgave" å fullføre!!

Ikke ment som kritikk av deg personlig, men for dem av oss som har liten tro på slikt er det lett å lage en spøkefull tone ut av det.

Har full respekt for andre som tror på noe annet enn meg. Beklager hvis du tok det ille opp. :)

Skrevet

Det virker som om mange er flaue for å innrømme at de tror på overnaturlige fenomen, og klamrer seg til 'realismen'.

Det er jo svært enkelt å bli mistenkt for å være enten en løgner eller splitter gal om noen sier de har sett et gjenferd eller opplevd noe overnaturlig.

Men det *er* mye mer mellom himmeln og jorda enn hva moderne folk flest tør å forholde seg til. Jeg er i hvertfall overbevist!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...