Gå til innhold

Lese under sex


Gjest Marlboroman

Anbefalte innlegg

Gjest Marlboroman

Er veldig glad i dama, og hun forstår at jeg har et stort behov for sex. Men 9 av 10 ganger vi har samleie, ligger hun enten å leser ei bok eller ser på TV. Hun bare sier "stikk den inn" og fortsetter å lese. Föler meg av og til som en mannegris som bare bruker kroppen hennes for min egen tilfredsstillelse. Hun sier det ikke gjör noe. Noen ganger er hun "med", og da er sexen mye bedre. Er det flere som har det sånn? Er det noen av dere jenter som lar typen få bruke underlivet uten at dere selv er med? Hvordan föles det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To ting gale med din historie:

1) Damen din er så uinteressert at hun må lese eller se på Tv under sexen

2) Du går faktisk med på det!

Du må jo selvfølgelig nekte å "stikke den inn" dersom hun tydelig er opptatt med andre ting. Ikke rart du føler deg som en gris for du oppfører deg som en!

Typen min hadde aldri tatt meg mens jeg var opptatt med andre ting, uansett hvor kåt han hadde vært. Han vil ikke nedverdige seg til ha sex med en som ikke kan gi det full oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duverden!.......Ni av ti ganger.....Det er mye det!! Sex er etter min mening det beste som kan skje mellom to mennesker, og det at hun kan si:bare stikk den inn, og at hun legger seg til å se på tv eller lese en bok gjør meg skikkelig....betengt!

Det er ikke så rart at du føler deg som en mannegris da nei. Men det er like mye hennes feil som din, spør du meg!

Hvis jeg og dama mi hadde et slikt problem (særlig hvis det har vært sånn en stund)ville jeg ta en prat med en spesialist på sånne ting.

Problemer en til for å løses, så dere må ikke miste motet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest joere

Dette bør du ta alvorlig. Det syntes klart at dere har en utfordring i sexulalivet. Kommunikasjon er nøkkelordet. Du bør absolutt snakke med henne om dette. Ikke la deg lengre bare ta deg til takke.

Jeg anbefaler at du legger lysten til sides og hun boken noen uker og i stede bruker tiden til å samtale. Forsøk å spørre henne hvor ofte hun tenker sex, hva hun liker og hvordan hun føler det når dere elsker. Har hun spesielle ønsker eller drømmer bør du absolutt overveje å legge disse til rette for henne.

Lykke til!

Natteravnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Duverden!.......Ni av ti ganger.....Det er mye det!! Sex er etter min mening det beste som kan skje mellom to mennesker, og det at hun kan si:bare stikk den inn, og at hun legger seg til å se på tv eller lese en bok gjør meg skikkelig....betengt!

Det er ikke så rart at du føler deg som en mannegris da nei. Men det er like mye hennes feil som din, spør du meg!

Hvis jeg og dama mi hadde et slikt problem (særlig hvis det har vært sånn en stund)ville jeg ta en prat med en spesialist på sånne ting.

Problemer en til for å løses, så dere må ikke miste motet!!

Sex på den måten er en slem form for avvisning som de færreste vil tåle i det lange løp. Hun demonstrerer fiendtlighet og forakt for deg.Det hun sier uten å bruke ord er: "Forsyn deg med underlivet mitt, men la meg være i fred."

Kutt ut sexen og snakk sammen om hva som er på gang, hvorfor hun ikke er med på hyggen.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting gale med din historie:

1) Damen din er så uinteressert at hun må lese eller se på Tv under sexen

2) Du går faktisk med på det!

Du må jo selvfølgelig nekte å "stikke den inn" dersom hun tydelig er opptatt med andre ting. Ikke rart du føler deg som en gris for du oppfører deg som en!

Typen min hadde aldri tatt meg mens jeg var opptatt med andre ting, uansett hvor kåt han hadde vært. Han vil ikke nedverdige seg til ha sex med en som ikke kan gi det full oppmerksomhet...

Herregud, vil du dette forholdet skal vare, syns jeg du bør ta oppvask NÅ! Jeg syns ¨både du og hun oppfører seg temmelig merkelig. DU fordi du faktisk føler så for sex at du bare forsyner deg av fatet selv om hun er fullstendig likegyldig. Henne, fordi hun faktisk er så avvisende mot deg, og fordi hun faktisk går med på noe så makanisk uetisk. FYSJOM"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÆ?? Blir hun våt? Finner du det opphissende når hun bare ligger der? Hva må ikke du føle?!

Det er riktignok noen som ikke finner glede i sex, kanskje er hun delvis av denne typen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leken kattepus

Trodde ærlig talt det var fleip, men men. Jeg synes begge to gjør dere selv en stor bjørnetjeneste. Det kan ike være særlig bra i lengden - du får sjelden oppleve at hun gir deg noe når dere har sex, og hun vil nok før eller senere føle seg "overkjørt" av deg. Gi dere selv sjansen til noe bedre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zandy

Hadde jeg hatt sex med typen min og han bare hadde lest eller sett på tv, så hadde jeg stoppet med en gang og onanert istedenfor og ikke prøvd meg igjen før han kom krypende og redd for at jeg ikke tente på han lenger... Det er ingenting opphissende med tømmerstokker, uansett hvor mye kjærlighet som ligger bak...

Hun har kanskje ikke så stort behov for sex, men hun får virkelig dekt behovet for bekreftelse på at du begjærer henne, når du finner deg i SÅ mye drit.

Ser hun at du klarer deg fint uten hennes "fantastiske" sex føler hun seg kanskje ikke så høy i hatten etterhvert...

Virker jo som om hun tar deg for gitt når hun kan behandle deg på den måten... ikke mange som ville funnet seg i det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen ringer midt på natten.

- Akesel Knutsen.

- Det e Kjell så ringe. Eg beklage at eg ringe så seint, håpe ikke at eg forstyrre...

- Nei, nei,nei, det var bare fint. Du ser kånå mi og meg ligge og har sex, så det va bara fint at telefonen ringte og vekte na opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å få beskjed om å "bare stappe den inn". Dama mi leser ikke eller noe sånn (hmmmmm.....gjorde det vel en gang, kanskje) , men får ofte beskjed om å bare "bruke" henne. Det hender ofte ca en 5 minutter etter vi nettop har hatt sex, og hun er da så utslitt at hun ikke orker å "være med". Da jeg legger mye arbeid ned i forspill , for å få henne "opp" i den "høyden" jeg vil ha henne, sliter jeg henne skikkelig ut FØR jeg kommer inn og samleiet begynner. Hun bruker da sine siste krefter på samleiet og er helt punktert etterpå. Max antall skikkelig sex på en dag har jeg aldri klart å få til mere enn en gang til dagen, og får da beskjed om å "stapp den inn, du", hvis jeg vil mere enn den ene gangen. Det går ikke lange tiden før hun "er i gang" (ikke tømmerstokk), så jeg føler ikke at jeg bruker kroppen hennes så veldig mye, selvom det sliter veldig og setter i gang forholds-destruktive-tanker. I hennes øyne , så virker det som om hun er snill mot meg og lar meg få "slippe til". MEN......... hadde ikke jeg hatt de driftene jeg har, så hadde jeg IKKE klart å gjøre dette. Hvis jeg ikke får sex, klikker jeg og blir agressiv ( går da tur med hundene ).

Skal forresten hente valp i helgen, og gleeeeeeeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÆ?? Blir hun våt? Finner du det opphissende når hun bare ligger der? Hva må ikke du føle?!

Det er riktignok noen som ikke finner glede i sex, kanskje er hun delvis av denne typen....?

Hva f..., mener dere virkelig dette``?`?????? "Stapp den bare inn, du!" Herreguuud, noen som har vurdert å finne ei NY jente``???????+

(Vikingen, hvordan klikker du? Aggresiv...???)

Hund er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... føler du deg ikke litt nekrofil da? Jeg kjente et kraftig rykk i venstrefoten når jeg leste innlegget ditt, men jeg skjønner det er alvor. Hvis du synes det er kjipt, bør du be henne skjerpe seg. Dette tror jeg ikke er helt vanlig, nei. Men, hvis det er en "ordning" mellom dere fordi du vil ha sex mye oftere enn henne,og hun ikke fikser å tenne så ofte, trenger det ikke være så kaldt som det virker først. Meeen ... ta det opp med henne og si hva du føler. Lese eller se på Tv mens hun blir knullet? Un-fucking-believable!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f..., mener dere virkelig dette``?`?????? "Stapp den bare inn, du!" Herreguuud, noen som har vurdert å finne ei NY jente``???????+

(Vikingen, hvordan klikker du? Aggresiv...???)

Hund er flott!

Trodde du visste at jeg lurer på å avvilke forholdet ??

Når jeg "klikker", så blir jeg hissig for den minste ting, nesten pms greier, bare det blir værre og værre. Til vanlig er jeg utrolig rolig og avbalansert, selvom jeg benytter enhver anledning til å kødde med andre. Smilet ligger alltid på lur unntatt når jeg ikke har fått "dosen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du visste at jeg lurer på å avvilke forholdet ??

Når jeg "klikker", så blir jeg hissig for den minste ting, nesten pms greier, bare det blir værre og værre. Til vanlig er jeg utrolig rolig og avbalansert, selvom jeg benytter enhver anledning til å kødde med andre. Smilet ligger alltid på lur unntatt når jeg ikke har fått "dosen".

Jeg jeg visste vel at du TENKER på å avvikle forholdet. Er det noe å tenke over da? Kunne aldri tenkt meg et forhold hvor mang må ha sex med likegyldige ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jeg visste vel at du TENKER på å avvikle forholdet. Er det noe å tenke over da? Kunne aldri tenkt meg et forhold hvor mang må ha sex med likegyldige ...

Hun er ikke uintressert, men utslitt og orker ikke oppvarmings runden jeg vil ha først for å få litt "liv".

Siden jeg er på vei til å bli en smule for mye for henne, så vurderer jeg seriøst å avvikle det, selvom jeg i dag fikk "munn-jobb" så jeg fikk tårer i øynene. DET har tidligere bare skjedd når jeg har vært alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...