Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund fått noen rare anfall. Jeg får kraftig "leamus"på venstre side av brystkassen. Noen ganger føles det også som om det seiler rundt meg og jeg må sette meg ned. Det er skikkelig ubehagelig. Jeg pleier også å føle at jeg ikke puster ordentlig. Kan våkne om natten ved at jeg ikke får puste. Lungefunksjonen min er topp og jeg har vært røykfri i snart ett år.Lurer litt på om det kan være stress siden jeg har hatt ganske mye å gjøre siste året, men er også redd jeg har ett eller annet legen min ikke har avdekket.

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Klart det kan være stress, men det er jo ganske skremmende når det er på venstre side da. Jeg får stikkinger i ribbensmusklene når jeg stresser. Av og til låser de seg og da får jeg ikke puste. Kan jo være noe sånn med deg og. Men JEG ville ha sjekket med legen. Hadde aldri tatt sjanser når det gjelder hjertet iallefall.

*krysser fingrene for at det ikke er noe*

Lykke til.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...