Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flott snutten, du har skjønt mye du :-)

Rett ut, rett frem, litt forsiktig - takk :-)

Jeg liker ikke bakvask, OG dæven døtte, og mye jeg kunne stellt til på en dag. Det er ikke verdt det.

Jeg har ingen glede av sånt. Det er vel kanskje noe av forskjellen på meg, og noen andre.

Tenker ikke på deg da......

Nå hva tenker du om meg - ja som person?

Hvorfor er det så viktig for deg å vite hva folk syns om deg? Jeg ser at du støtt og stadig spør folk om det ....

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

11

• Ulv I Faarikaal

11

• SierDuDet

8

• Zirine

7

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor er det så viktig for deg å vite hva folk syns om deg? Jeg ser at du støtt og stadig spør folk om det ....

Ikke viktig i det hele tatt. Jeg bare merker meg at du har hatt noen "ståtte" gloser.

Jeg hadde raget en god del over deg. Kjeften - hmmmm, vel..........;-)

Er du hen nå da?

*zmazk*

Jeg er ikke hjemme.

Jeg er fortsatt i Danmark. Vertskapet ba pent om å få legge seg - nå har de hatt meg på besøk i *telle* 3-4 dager og de kjenner allerede at utmattelsen melder seg som følge av et hektisk aktivitesnivå som følge av seiling og reising hit og dit, sene netter og diverse .... såe ... jeg gav de lov :)

Selv har jeg fått en gave - en flaske etellerannet - fordi jeg var så "snill å hjelpe" "noen" jeg egentlig ikke kjenner med pc'en .... og det var skikkelig godt altså :)

Også sitter jeg på et helvetes seint modem, så noe må jeg jo gjøre mens jeg sitter her *hikk* :)

Det er ikke størrelsen som teller, det har jeg erfart nå - det er hurtigheten. Legg deg det på minne!

Annonse

Jeg er ikke hjemme.

Jeg er fortsatt i Danmark. Vertskapet ba pent om å få legge seg - nå har de hatt meg på besøk i *telle* 3-4 dager og de kjenner allerede at utmattelsen melder seg som følge av et hektisk aktivitesnivå som følge av seiling og reising hit og dit, sene netter og diverse .... såe ... jeg gav de lov :)

Selv har jeg fått en gave - en flaske etellerannet - fordi jeg var så "snill å hjelpe" "noen" jeg egentlig ikke kjenner med pc'en .... og det var skikkelig godt altså :)

Også sitter jeg på et helvetes seint modem, så noe må jeg jo gjøre mens jeg sitter her *hikk* :)

Det er ikke størrelsen som teller, det har jeg erfart nå - det er hurtigheten. Legg deg det på minne!

Jaja , bare du snakker norsk enda er jeg fornøyd ..... :-)

Du får kose deg videre , høres jo aldeles ikke ille ut !!

Hjemme i Tønsberg. Var det meg eller zir du snakket til?:-)

Skal snart legge meg, men du er, og Z er hjertelig velkommen hjem til meg :-)

Så vet dere det. Si nå bare ifra et par timer før ankomst.

Takk for det Shandy ! :-)

Var nok Zirine - hun er imulig å holde styr på ser du.

Hjemme i Tønsberg. Var det meg eller zir du snakket til?:-)

Skal snart legge meg, men du er, og Z er hjertelig velkommen hjem til meg :-)

Så vet dere det. Si nå bare ifra et par timer før ankomst.

Erru gærn. Jeg reiser da ikke på besøk til folk som evaluerer formene mine (og roper det ut), før jeg rekker å komme innenfor dørstokkene.

Men ellers takk. Lager du gode vaffler?

Tror du det kan være riktig at jeg skal på jobb imorgen? Hvor lenge varer pinsen?????

Jeg føler det på meg atte .... det er fri resten av uken :)

he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-

Jeg føler det på meg atte .... det er fri resten av uken :)

he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-

Bitch!!!!!!

*knegg*

Annonse

Erru gærn. Jeg reiser da ikke på besøk til folk som evaluerer formene mine (og roper det ut), før jeg rekker å komme innenfor dørstokkene.

Men ellers takk. Lager du gode vaffler?

Fjåsa. Jeg driter vel i om du ser ut som ei tønne - for den del. Jeg har bilde av deg også, husker du virkelig ikke at du sendte det til meg?

Det er det samme som du alltid bruker. Kremt...det begynner vel å bli noen år?

Samme det. Det var når du innbillte deg at Nos var det største helvete her inne. Har bilde av han og jeg, men ingen får det :-)

Førkja!

Fjåsa. Jeg driter vel i om du ser ut som ei tønne - for den del. Jeg har bilde av deg også, husker du virkelig ikke at du sendte det til meg?

Det er det samme som du alltid bruker. Kremt...det begynner vel å bli noen år?

Samme det. Det var når du innbillte deg at Nos var det største helvete her inne. Har bilde av han og jeg, men ingen får det :-)

Førkja!

Nossefaenskapet ligger/lå på ranglerbildesiden.

Nossefaenskapet ligger/lå på ranglerbildesiden.

Javel, jeg gir faen i akkurat det. Har et par bilder av fyren. Jeg vet også hva helvete himself heter.Er jeg ikke snill som ikke sier det til noen?

Jeg kunne gjort et helvete for mange her inne, men jeg gjør det ikke. Det er ikke verdt det.

Jeg tar heller kjeften for å være hurpa selv.

Det er greit - vil ingen andre noe vondt.

MEN dæven å jeg vet. Det er ekkelt å skrive.

Holder meg til å gi råd utifra egne erfaringer. Det kan kanskje virke rart for andre, men det er tross alt de som har opplevd endel, som har noe å komme med. Om noen velger å høre er en annen sak.

Nattevakt igjen?

Javel, jeg gir faen i akkurat det. Har et par bilder av fyren. Jeg vet også hva helvete himself heter.Er jeg ikke snill som ikke sier det til noen?

Jeg kunne gjort et helvete for mange her inne, men jeg gjør det ikke. Det er ikke verdt det.

Jeg tar heller kjeften for å være hurpa selv.

Det er greit - vil ingen andre noe vondt.

MEN dæven å jeg vet. Det er ekkelt å skrive.

Holder meg til å gi råd utifra egne erfaringer. Det kan kanskje virke rart for andre, men det er tross alt de som har opplevd endel, som har noe å komme med. Om noen velger å høre er en annen sak.

Nattevakt igjen?

Jeg har aldri forstått poenget med å skulle lage helvete for noen her inne, men det at enkelte har slike innstillinger er selvasagt grunnen til at man ikke bør utveklse sensitiv informasjon dersom det er viktig for en at ikke andre får tak i det.

Jeg vet at folk har sendt bilder av meg rundt, men kan ikke fatte poenget med det. Helt utrolig, egentlig.

Kunne aldri falle meg inn å røpe noe om noen jeg vet noe om selv om vi hadde blitt bitre fiender av en eller annen grunn.

Slike mennesker er regelrett patetiske, så nei: Du er ikke snill som ikke sier ting du vet til noen. Det er tross alt normal fornuft å ikke si den slags til noen.

Jeg har aldri forstått poenget med å skulle lage helvete for noen her inne, men det at enkelte har slike innstillinger er selvasagt grunnen til at man ikke bør utveklse sensitiv informasjon dersom det er viktig for en at ikke andre får tak i det.

Jeg vet at folk har sendt bilder av meg rundt, men kan ikke fatte poenget med det. Helt utrolig, egentlig.

Kunne aldri falle meg inn å røpe noe om noen jeg vet noe om selv om vi hadde blitt bitre fiender av en eller annen grunn.

Slike mennesker er regelrett patetiske, så nei: Du er ikke snill som ikke sier ting du vet til noen. Det er tross alt normal fornuft å ikke si den slags til noen.

For meg er det en selvfølge - for andre er det ikke det. Jeg har fått ting jeg ikke ville hatt opplysninger om.

Men ok, det blir her hos meg. Jeg skriver utifra hvert innlegg den enkelte skriver, og ferdig med det. Noen ganger, har jeg lyst til å spytte, men lar det være.

Enkelte her er så inni helvete falske at det er nesten ikke til å tro.

-------------------------

Har du vakt til 06.00 i morgen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...