Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For meg er det en selvfølge - for andre er det ikke det. Jeg har fått ting jeg ikke ville hatt opplysninger om.

Men ok, det blir her hos meg. Jeg skriver utifra hvert innlegg den enkelte skriver, og ferdig med det. Noen ganger, har jeg lyst til å spytte, men lar det være.

Enkelte her er så inni helvete falske at det er nesten ikke til å tro.

-------------------------

Har du vakt til 06.00 i morgen?

Jupp, det er sikkert mange merkelige skapninger her også, akkurat som ellers i livet. Derfor bør man også - hvis man vil være sikkert - ikke si for mye til folk man ikke kjenner godt.

Og det vil i de fleste tilfeller se de fleste her.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

11

• Ulv I Faarikaal

11

• SierDuDet

8

• Zirine

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Fjåsa. Jeg driter vel i om du ser ut som ei tønne - for den del. Jeg har bilde av deg også, husker du virkelig ikke at du sendte det til meg?

Det er det samme som du alltid bruker. Kremt...det begynner vel å bli noen år?

Samme det. Det var når du innbillte deg at Nos var det største helvete her inne. Har bilde av han og jeg, men ingen får det :-)

Førkja!

Du må bare se det i øynene shandy - du er ikke oppdatert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...