Gjest løshudet Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har en del løs hud og strekkmerker på magen etter et svangerskap. Det er ikke så voldsomt mye, men ikke særlig pent og det plager meg en del, spesielt i bikinisesongen. En lege sa til meg en gang at det ikke går an å trene det, ikke har jeg prøvd heller. Jeg har senere forstått det slik, at det kan være mulig om ikke selve musklene er ødelagte. Kan det rett og slett være at dette vil rette seg opp med litt trening? Hvordan kan jeg i så tilfelle finne ut av det, kan en allmennlege undersøke dette eller må jeg henvises? På forhånd takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108441-overfl%C3%B8dig-hud-etter-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misa Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei løshudet Jeg hadde også sånn "løshud" jeg har trent og trent uten nytte, magemusklene var i toppform men "henget" var der fortsatt. Jeg fikk denne "magen" da jeg gikk med nummer 2, jeg vokste da abnormt pga overproduksjon av fostervann, fundusmålet vokste 7 cm på tre dager. Jeg følte meg også veldig plaget av dette og toppen kom da jeg satte fast løshuden i glidelåsen på buksa! Da gikk jeg til fastlegen min og ba om hjelp. Han henviste meg til det lokale sykehuset for å få fjernet "henget", men der var det 8 års venteliste!!! Jeg var heldig og fikk være med på et prosjekt der pasienter blir sendt til utlandet for behandling, så i mai var jeg i Stockholm og fikk fjernet "henget" mitt. Nå er magen min flat som før og jeg bruker nå bikinitruse for første gang på 5 år, DEILIG ) Snakk med fastlegen din om du kan få en henvisning av ham. LYKKE TIL Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108441-overfl%C3%B8dig-hud-etter-svangerskap/#findComment-669496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.