Gå til innhold

mine tanker...


Gjest engelen

Anbefalte innlegg

Hvorfor er jeg, og holder jeg på slik?? kan ikke den teite hjernen min snart forstå?? Jeg går jo ikke ned i vekt uansett hva jeg gjør. Alt har bare klikka for meg...

Denne uka såra ei vennine meg med å snu ryggen til, hun orka ikke, fordi hun har det så vanskelig selv. Hvorfor snur de bare ryggen til? Hva gjør jeg galt? Snakket jo aldri til henne om mine problemer!

Dagen etter at hun vendte ryggen, skulka jeg de 3 første timene på skolen. orka bare ikke å gå der... Det skal så lite til før jeg får en nedtur, særlig siden jeg er så sårbar.

Da jeg kom til skolen hadde de andre hatt prøven. Lærerinna vår så no på meg at det var noe galt... Mens de andre stressa med å lage mat tok hun meg emd til det andre klasserommet (vi hadde kost og ernæring) Hun brydde seg virkelig!! Hun er en av de snilleste lærerne vi har:-) Jeg skulle prøve å skrive så mye jeg kunne, så skulle hun snakke med de andre om jeg kunne ta prøven på nytt. Litt mat fikk hun meg til å spise og 8hun vet hva jeg sliter med) Når ting går i mot meg, orker jeg bare ikke å spise. Hater mat så "jævli" Det er bare dritt med det.

Ble litt gla da jeg kom hjem, hadde gått ned litt i vekt, men er egentlig lykken å være tynn??? Klassestyreren min mener jeg er slank som en lilje, som hun sier. Hvorfor kan ikke det teite hode mitt se det selv? jeg er jo fullstendig klar over hva jeg gjør mot meg selv...

I dag da jeg skulle mate fiskene mine var den ene død.. tror den hadde fått sjokk, eller noe sånt, for den andre levde og var i fin form. Jeg fikk iallefall sjokk da jeg så en død fisk flyte i akvariet. Ble veldig lei meg, selv om det bare var en fisk, og jeg vet at det ikke var min feil...

Hvorfor tåler jeg så lite? hater meg selv... Er hjemme nå, skal prøve å få i meg noe mat, sitter å spiser litt chips, bare for å glede andre:-) Det er jo bedre enn ingenting! Har vert flink hele uka å ikke spist snop da..

huff, dette innlegget ble veldig tullete, men håper dere bærer over med det!!

*klem* til dere alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er jeg, og holder jeg på slik?? kan ikke den teite hjernen min snart forstå?? Jeg går jo ikke ned i vekt uansett hva jeg gjør. Alt har bare klikka for meg...

Denne uka såra ei vennine meg med å snu ryggen til, hun orka ikke, fordi hun har det så vanskelig selv. Hvorfor snur de bare ryggen til? Hva gjør jeg galt? Snakket jo aldri til henne om mine problemer!

Dagen etter at hun vendte ryggen, skulka jeg de 3 første timene på skolen. orka bare ikke å gå der... Det skal så lite til før jeg får en nedtur, særlig siden jeg er så sårbar.

Da jeg kom til skolen hadde de andre hatt prøven. Lærerinna vår så no på meg at det var noe galt... Mens de andre stressa med å lage mat tok hun meg emd til det andre klasserommet (vi hadde kost og ernæring) Hun brydde seg virkelig!! Hun er en av de snilleste lærerne vi har:-) Jeg skulle prøve å skrive så mye jeg kunne, så skulle hun snakke med de andre om jeg kunne ta prøven på nytt. Litt mat fikk hun meg til å spise og 8hun vet hva jeg sliter med) Når ting går i mot meg, orker jeg bare ikke å spise. Hater mat så "jævli" Det er bare dritt med det.

Ble litt gla da jeg kom hjem, hadde gått ned litt i vekt, men er egentlig lykken å være tynn??? Klassestyreren min mener jeg er slank som en lilje, som hun sier. Hvorfor kan ikke det teite hode mitt se det selv? jeg er jo fullstendig klar over hva jeg gjør mot meg selv...

I dag da jeg skulle mate fiskene mine var den ene død.. tror den hadde fått sjokk, eller noe sånt, for den andre levde og var i fin form. Jeg fikk iallefall sjokk da jeg så en død fisk flyte i akvariet. Ble veldig lei meg, selv om det bare var en fisk, og jeg vet at det ikke var min feil...

Hvorfor tåler jeg så lite? hater meg selv... Er hjemme nå, skal prøve å få i meg noe mat, sitter å spiser litt chips, bare for å glede andre:-) Det er jo bedre enn ingenting! Har vert flink hele uka å ikke spist snop da..

huff, dette innlegget ble veldig tullete, men håper dere bærer over med det!!

*klem* til dere alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk snakket med læreren.

Det hjelper som oftest veldig.

Det at du er sårbar,kan nok ha litt sammenheng med sf¨en.

Tåler liksom mindre da.

Det tror iallefall jeg.

Sånn har jeg det.

Skal liksom ingenting til før alt er galt.

Har du snakket med helesesøster??

Hun kan hjelpe deg videre med sf¨en.

Hun er jo der for å hjelpe elevene.

Stå på!!!

Varm klem fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk snakket med læreren.

Det hjelper som oftest veldig.

Det at du er sårbar,kan nok ha litt sammenheng med sf¨en.

Tåler liksom mindre da.

Det tror iallefall jeg.

Sånn har jeg det.

Skal liksom ingenting til før alt er galt.

Har du snakket med helesesøster??

Hun kan hjelpe deg videre med sf¨en.

Hun er jo der for å hjelpe elevene.

Stå på!!!

Varm klem fra....

Ja, har snakka med helsesøs.. Skal til en lege 12 desember. Gjett om jeg gruer meg!! Ja, tror du har rett i at alt blir mer såbart pga sf`en. Det hjelper for meg å få snakke emd rådgivreren på skolen 2 ganger i uken, og ellers så kan jeg snakke med hun jeg nesvnte og klassestyreren.. Har jo vennene og da, men de greier jeg ikke stole å lenger.. Sånn er det bare:-( Håper du og har noen du kan snakke med. Vet så godt hvordan du må ha det!!

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Ja, har snakka med helsesøs.. Skal til en lege 12 desember. Gjett om jeg gruer meg!! Ja, tror du har rett i at alt blir mer såbart pga sf`en. Det hjelper for meg å få snakke emd rådgivreren på skolen 2 ganger i uken, og ellers så kan jeg snakke med hun jeg nesvnte og klassestyreren.. Har jo vennene og da, men de greier jeg ikke stole å lenger.. Sånn er det bare:-( Håper du og har noen du kan snakke med. Vet så godt hvordan du må ha det!!

*klem* fra

KJære engelen

Vet det er et skritt videre for mange det å gå til legen. Det er fint at du blir sjekket der. Jeg vil bare si at det er hyggelig å registrere hvor ofte du støtter flere av de andre jentene som sliter. ta vare på deg selv også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har snakka med helsesøs.. Skal til en lege 12 desember. Gjett om jeg gruer meg!! Ja, tror du har rett i at alt blir mer såbart pga sf`en. Det hjelper for meg å få snakke emd rådgivreren på skolen 2 ganger i uken, og ellers så kan jeg snakke med hun jeg nesvnte og klassestyreren.. Har jo vennene og da, men de greier jeg ikke stole å lenger.. Sånn er det bare:-( Håper du og har noen du kan snakke med. Vet så godt hvordan du må ha det!!

*klem* fra

Jo.har da noen å snakke med.

Men jeg er ikke kommet så langt at jeg skal til lege.

Har lyst(?),men vet liksom ikke hvordan jeg skal ta kontakt.

Ja ja,finner nok ut av det.

Lykke til!!!!

Stoooooor klem fra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo.har da noen å snakke med.

Men jeg er ikke kommet så langt at jeg skal til lege.

Har lyst(?),men vet liksom ikke hvordan jeg skal ta kontakt.

Ja ja,finner nok ut av det.

Lykke til!!!!

Stoooooor klem fra.....

Kjære kanskje!

Du kan jo spørre noen av de du snakker med, om de kan hjelpe deg? Kanskje de kan være med deg til legen?? jeg har tenkt å spørre Jorun om hun kan bli med... Er livredd leger:-(

Hvis du vil, kan du maile meg på: [email protected].

Gla i deg for den du er!!

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære engelen

Vet det er et skritt videre for mange det å gå til legen. Det er fint at du blir sjekket der. Jeg vil bare si at det er hyggelig å registrere hvor ofte du støtter flere av de andre jentene som sliter. ta vare på deg selv også!!!

Tusen takk for at du svarer på innleggene mine:-) Jeg vet selv hvor viktig det er å få oppmuntring av andre, derfor prøver jeg så godt jeg kan å gjøre det her og! Selv om jeg sliter veldig selv, og har kanskje gjort mine feil her og (tenker på fusse) men men, man lærer av sine feil!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kanskje!

Du kan jo spørre noen av de du snakker med, om de kan hjelpe deg? Kanskje de kan være med deg til legen?? jeg har tenkt å spørre Jorun om hun kan bli med... Er livredd leger:-(

Hvis du vil, kan du maile meg på: [email protected].

Gla i deg for den du er!!

Stoor klem fra

Har sendt mail nå!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...