Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg innrømmer at jeg har en liten fetish på Jens Stoltenberg. Nok om det.

Flere som har tenkt over at han i det siste har blitt gråhåret?

Er ikke lenge siden han var rimelig svart i håret? Har han slutta å farge håret eller er det et plutselig resultat av naturens gang?

Og har han lagt på seg? Syns han kledde det :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er du begynt å fire på kravene?;-)

Skrevet

Er du begynt å fire på kravene?;-)

Huh? Jeg?

Åssen det?

Skrevet

Huh? Jeg?

Åssen det?

Trodde du foretrakk slanke veldreide uten "grå stink"?:-)

Skrevet

De kan godt være slanke, men litt å ta i er heller ikke å forakte. ;)

Syns Jens er kjekkere med brunsvart hår. Håret hans ser litt tørt ut når det er så grått som nå. Men litt grått på sidene kan være stilig. Kommer an på.

Skrevet

Altså, det heter grå stenk, ikke stink!!

*knis*

Skrevet

Ja, han har blitt gråhåret. Han var kjekkere før; kombinasjon svart hår og knallblå øyne er fin. Men JS er ikke det kjekkeste jeg har sett med det..

Skrevet

Altså, det heter grå stenk, ikke stink!!

*knis*

Ja - skjønte jeg det ikke, men den passerte ei god stund:-)

Skrevet

Ja - skjønte jeg det ikke, men den passerte ei god stund:-)

Den gjorde det gitt!

Skrevet

Den gjorde det gitt!

Jeg viste at det var noe i den duren. Kjipt at jeg ikke hadde draget på henne uten stenk:-( *sukk*

Skrevet

Gråhåra kan man faktisk bli over natta, det vart gubben min. Det er ikke kødd engang.

Skrevet

Gråhåra kan man faktisk bli over natta, det vart gubben min. Det er ikke kødd engang.

Kan du forklare det mer utdypende?

Alle hårstråene blir da ikke grå, altså hele hårstråene.

Hva hadde du gjort mot ham da, siden han plutselig ble grå?

:-)

Jeg har jo hørt om dette fenomenet før, at man opplever noe tungt og blir grå over natta. Men jeg har ikke trodd på det.

Fortell nå.

Skrevet

Jeg viste at det var noe i den duren. Kjipt at jeg ikke hadde draget på henne uten stenk:-( *sukk*

Jeg trodde det hadde seg slik at du var godt gift?

Skrevet

Jeg trodde det hadde seg slik at du var godt gift?

Det er jeg - men som jeg har skrevet her før i dag, en verbal flørt går greit;-)

Skrevet

Kan du forklare det mer utdypende?

Alle hårstråene blir da ikke grå, altså hele hårstråene.

Hva hadde du gjort mot ham da, siden han plutselig ble grå?

Jeg har jo hørt om dette fenomenet før, at man opplever noe tungt og blir grå over natta. Men jeg har ikke trodd på det.

Fortell nå.

Altså, absolutt _alle_ håra ble jo ikke grå da! Men det var tydelig at noe hadde skjedd med håret hans. Ja, vi fikk vel litt sånn bakoversveis begge to da vi en morgen oppdaget det. Jeg trodde ikke det var mulig at det kunne forandre seg så til de grader på så kort tid.

Og grunnen var nok vannkoppene (så det var ikke min skyld! Heeelt sant!). Han fikk vannkopper da han var 38 år skjønner du, og han ble veldig syk. Tok faktisk flere uker før han kom seg. Det var da han var på det mest elendige at hårene plutselig ble grå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...