Gå til innhold

Tvangsinnlagt


forbrenner

Anbefalte innlegg

Ikke vært på nett ei stund nå,

er blitt tvangsinnlagt på lukket avdeling.

Har egentlig ikke så mye og si...

Vet ikke hvor lenge jeg må være her, prøver overtale dem til å skrive meg ut, men det vil de ikke.

Er så lei.

Sånn, det var en klage fra meg, nok en gang.

Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner det ikke er artig å være tvangsinnlagt. Men de rundt deg ser nok at du trenger å bli tatt vare på.

Kan du ikke slå deg til ro, tenke over situasjonen og prøve å ta de andres perspektiv?

Hva ville du gjort om noen av dine nærmeste var sånn som du?

Blir du sint på meg nå?

Vil deg bare vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klag, du! Det er jo derfor vi er her - for å høre på klager, gråt og fortvilelse - slik at vi kan komme med støtte og oppmuntring og kanskje føle oss litt bedre selv, også.

Siden du er tvangsinnlagt skal jeg dele en drøm med deg. I natt drømte jeg at jeg ble innlagt på tvang, og jeg var virkelig gal - fullstendig gal. Men jeg var euforisk lykkelig over å bli hentet av politiet; hundepatruljen til og med. Jeg satt i politibilen og klappet hunden og prøvde å rømme hver gang de stoppet. Det var virkelig absurd. Kanskje en erkjennelse av hva jeg egentlig trenger akkurat nå.

Men for all del - jeg føler med deg. Det er virkelig ikke særlig gøy å være innlagt på tvang. Håper du kommer deg riktig snart og får dra hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forbrenner!

Siden "systemet" kjenner deg godt - så var vel en innleggelse nødvendig. Synes du skal forsøke å bruke energien din på å finne veier ut av psykdommen - og ikke på å protestere mot at man forsøker av alle krefter å hjelpe deg...

Men du kan selvfølgelig klage til kontrollkommisjonen dersom du mener du er innlagt på feilaktig grunnlag - men dette kan du vel alt om fra før?

Prøv å finne ut av hvordan du kan ta vare på deg selv! Det virker som om du er god til å ta vare på andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En liten hilsen

Trist å høre at du har blitt tvangsinnlagt igjen,men jeg håper virkelig at du vil få det bedre igjen snart.

Hva var egentlig årsaken til at du ble tvangsinnlagt?

Det er ikke vondt ment at jeg spør,men det virker som om du har blitt det en del ganger.

Husker jo da du skrev her inne for en stund siden, hvor du fortalte at du hadde vært på sykehuset i litt over ett år.

Ellers så vil jeg bare gi deg en stor klem, og si at alt ordner seg nok til slutt selv om det ikke virker sånn akkurat nå.

Klem fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Kjære,vennen min.

Har vært fra meg av bekymring og har tenkt det verste. Hjertet mitt gråter for deg, men synes det er godt at det er folk rundt deg nå som kan ta vare på deg. Jeg er så utrolig glad i deg! Du vet.. jeg følte så sterkt på meg at noe var veldig, veldig galt...føler meg så nær deg nå.. selv om avstanden er stor. Ta hånden min vennen.. vil alltid,alltid være her for deg uansett!! Svikter deg aldri, det kan du være trygg på!! Bare ikke svikt deg selv...

*holder lenge rundt forbrenner og gir deg en god styrkeklem* Det behøver du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære,vennen min.

Har vært fra meg av bekymring og har tenkt det verste. Hjertet mitt gråter for deg, men synes det er godt at det er folk rundt deg nå som kan ta vare på deg. Jeg er så utrolig glad i deg! Du vet.. jeg følte så sterkt på meg at noe var veldig, veldig galt...føler meg så nær deg nå.. selv om avstanden er stor. Ta hånden min vennen.. vil alltid,alltid være her for deg uansett!! Svikter deg aldri, det kan du være trygg på!! Bare ikke svikt deg selv...

*holder lenge rundt forbrenner og gir deg en god styrkeklem* Det behøver du...

Hei englen min.

Beklager så mye!Mente ikke at du skulle bli så bekymret.

Skal når jeg orker,skrive deg en mail,akkurat nå klarer jeg ikke.Beklager igjen.

Ikke tenk på meg,du må tenke på DEG selv nå,håper du har det så bra som mulig!

Vet du også har det veldig tungt nå på sykehuset.

Tenker på deg.

Masse klemmer fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du har blitt tvangsinnlagt igjen,men jeg håper virkelig at du vil få det bedre igjen snart.

Hva var egentlig årsaken til at du ble tvangsinnlagt?

Det er ikke vondt ment at jeg spør,men det virker som om du har blitt det en del ganger.

Husker jo da du skrev her inne for en stund siden, hvor du fortalte at du hadde vært på sykehuset i litt over ett år.

Ellers så vil jeg bare gi deg en stor klem, og si at alt ordner seg nok til slutt selv om det ikke virker sånn akkurat nå.

Klem fra Victoria

Nå er jeg innlagt pga jeg prøvde ta livet mitt.

Takk for svar.

Klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forbrenner!

Siden "systemet" kjenner deg godt - så var vel en innleggelse nødvendig. Synes du skal forsøke å bruke energien din på å finne veier ut av psykdommen - og ikke på å protestere mot at man forsøker av alle krefter å hjelpe deg...

Men du kan selvfølgelig klage til kontrollkommisjonen dersom du mener du er innlagt på feilaktig grunnlag - men dette kan du vel alt om fra før?

Prøv å finne ut av hvordan du kan ta vare på deg selv! Det virker som om du er god til å ta vare på andre...

Tusen takk for svar.

Klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare klag, du! Det er jo derfor vi er her - for å høre på klager, gråt og fortvilelse - slik at vi kan komme med støtte og oppmuntring og kanskje føle oss litt bedre selv, også.

Siden du er tvangsinnlagt skal jeg dele en drøm med deg. I natt drømte jeg at jeg ble innlagt på tvang, og jeg var virkelig gal - fullstendig gal. Men jeg var euforisk lykkelig over å bli hentet av politiet; hundepatruljen til og med. Jeg satt i politibilen og klappet hunden og prøvde å rømme hver gang de stoppet. Det var virkelig absurd. Kanskje en erkjennelse av hva jeg egentlig trenger akkurat nå.

Men for all del - jeg føler med deg. Det er virkelig ikke særlig gøy å være innlagt på tvang. Håper du kommer deg riktig snart og får dra hjem!

Takk ulva!

Det rørte det svaret du skrev.

Husk du også å klag når du har behov for det,vet du sliter veldig.Håper det blir bedre tider fremover for deg.

Klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skjønner det ikke er artig å være tvangsinnlagt. Men de rundt deg ser nok at du trenger å bli tatt vare på.

Kan du ikke slå deg til ro, tenke over situasjonen og prøve å ta de andres perspektiv?

Hva ville du gjort om noen av dine nærmeste var sånn som du?

Blir du sint på meg nå?

Vil deg bare vel!

Nei, blir ikke sint på deg.

Takk du!

Klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan klage til kontrollkommisjonen.

Håper du får det bedre! :)

Takk for svar.

Ikke bestemt meg enda om jeg orker gå igjennom alt med kontrollkommisjonen igjen.

Klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Hei englen min.

Beklager så mye!Mente ikke at du skulle bli så bekymret.

Skal når jeg orker,skrive deg en mail,akkurat nå klarer jeg ikke.Beklager igjen.

Ikke tenk på meg,du må tenke på DEG selv nå,håper du har det så bra som mulig!

Vet du også har det veldig tungt nå på sykehuset.

Tenker på deg.

Masse klemmer fra Ano

Vennen min. Du trenger ikke å beklage deg!! Skjønner deg så utrolig godt! Ta tid til deg selv, kjære go'vennen min. Veldig glad i deg.

Mange kjærlige og varme tanker og styrkeklemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...