Gå til innhold

Pokker!! Jeg glemte ungkarskvinnen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• tigertrollet

12

• BettyBlue

9

• punkyB

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Jepp:

Hun valgte bort alle bortsett fra Greg (han som sang og spillte gitar), Russ (han sleipe innpåslitne), Charlie (han med sleiken) og Ryan (han brannmannen).

Hun besøkte dem hjemm og klina med alle ettersom jeg husker.

Åsså kommer hun til å velge Charlie, og da er Ryan igjen til meg.

Spørsmål? :-)

Jepp:

Hun valgte bort alle bortsett fra Greg (han som sang og spillte gitar), Russ (han sleipe innpåslitne), Charlie (han med sleiken) og Ryan (han brannmannen).

Hehe, det er jenta si! Kline med alle sammen. Bra dame!!! :-D

Annonse

Jepp:

Russ er grusomt ekkel!!

At hun ikke har skjønt det, er noe påfallende.

Men vi fikk jo ikke se noe hjemme-hos-Russ-reportasje!? (Jeg var så spent på hans foreldre)

Charlie er kjekkas, men ikke 100% pålitelig? Han ligner på Hugh Grant.

Ellers syns jeg jo Rob (han rufsete BradPitt-lookalike'n som ikke fikk rose idag) - han virket sjarmerende og oppriktig, og var tydelig skuffa over at hun valgte Russ.

Jeg holder er god knapp på Ryan selv, han er oppriktig og god. Du kan godt få han hvis hun velger noen andre. Jeg har jo kjæreste.

Hun sendte selvfølgelig hjem de to mest sjarmerende typene...

*sukk*

Også var hun på besøk hos en fyr midt i New York i en leilighet som ikke var større enn 30 kvm, og med mus i skapet.

Der tenker jeg hun ombestemte seg ja. Da nytter det lite å være god til å kline. *ler*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...