Gå til innhold

Pokker!! Jeg glemte ungkarskvinnen!!

Anbefalte innlegg

Okei. Men jeg har det egentlig riktig så bra for tiden uansett, di tøs. *gliiis*

Ja, jeg har ikke røyket siden midten av januar og tenker sjelden på det. Vel, eh..dvs at jeg har noen vage minner om inhalering av noe røykfyllt en gang på byen i påska, men det var etter fjorten Gin&Tonic jaffal, så det regnes ikke. Dessuten kunne det ha vært eksos for alt det jeg vet:-P

Har dere ikke fått med dere hvordan det går??

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• tigertrollet

12

• BettyBlue

9

• punkyB

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Okei. Men jeg har det egentlig riktig så bra for tiden uansett, di tøs. *gliiis*

Ja, jeg har ikke røyket siden midten av januar og tenker sjelden på det. Vel, eh..dvs at jeg har noen vage minner om inhalering av noe røykfyllt en gang på byen i påska, men det var etter fjorten Gin&Tonic jaffal, så det regnes ikke. Dessuten kunne det ha vært eksos for alt det jeg vet:-P

La oss si det var eksos. Høres sunnere ut.

Vi har jaffal vært skikkelig flinke piker!!

Er du forresten fra Tigerstaden, trollet?

tigertrollet

Har dere ikke fått med dere hvordan det går??

NEI!!!!!!!! Du har oversikt over det meste tydeligvis..fortell..!

Og jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at slike antydninger om folk som klarer å rive seg løs fra fortauet og flytte utenfor ring 2 ikke, jeg gjentar, ikke er bønder nødvendigvis.

tigertrollet

La oss si det var eksos. Høres sunnere ut.

Vi har jaffal vært skikkelig flinke piker!!

Er du forresten fra Tigerstaden, trollet?

Jepp, vi er riktig så flinke. Føler meg nesten så sunn at jeg må kompensere med noe. Så jeg sniker litt i køen sånn av og til samt lyver på alderen på stepmaskinen..*s*

Neida, jeg bare bor her. Er fra Tromsø.

Og jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at slike antydninger om folk som klarer å rive seg løs fra fortauet og flytte utenfor ring 2 ikke, jeg gjentar, ikke er bønder nødvendigvis.

Off...bor du innafor eller uttafor ring 2? Jeg syns den setningen din var så vanskli. Jeg bor uttafor ring 3 teåme. Selv om en sier til og med på disse kanter.

Jeg kan godt være bonde & urbanist på en og samme gang.

Annonse

tigertrollet

Off...bor du innafor eller uttafor ring 2? Jeg syns den setningen din var så vanskli. Jeg bor uttafor ring 3 teåme. Selv om en sier til og med på disse kanter.

Jeg kan godt være bonde & urbanist på en og samme gang.

Hehe, jeg bor også utenfor ring 3. Utenfor bomstasjonen og så. Men hold kjeft om det til Punky er du grei. Gud veit hva hun da lirer av seg. *flirer*

http://abc.abcnews.go.com/primetime/bachelorette/

Var du ikke enig i valget ??

Jeg synes Ryan passet bra sammen med Trista jeg - han er jo skikkelig søt. De andre er kanskje kjekkere - men gud for noen klyser.

Jo, absolutt det rette valget!

Sympatisk, snill, romantisk, søt, kjekk, mandig, gutteaktig, høy&mørk, brannmann, poetisk og antakelig en god kysser osv.

Hehehe. Alt en kvinne kan drømme om.

Var det ikke Trista & Ryan som kom over så mange bryllup på datene sine også?

Hehe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...