nolte Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 En dame jeg kjenner godt, skal være med meg på brev-andring i sommer. Jeg har lett lenge etter en brevenninne. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Kutter du ut oss her på DOL da?:-( 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer eller noe sånt. Jeg skal gå Besseggen. Uten brevenn. Trenger ikke det der. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer eller noe sånt. Jeg skal gå Besseggen. Uten brevenn. Trenger ikke det der. Næsj, litt boksemat og et godt utvalg dildoer er vel alt en kjerring som deg trenger for å få en fin tur...? :-p 0 Siter
Gjest forsto den Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Hva er brev-andring? brev-andring flytt bindestreken ett hakk frem bre-vandring 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 brev-andring flytt bindestreken ett hakk frem bre-vandring Aha! Trodde egentlig det kanskje skulle stå brev-vandring, men jeg skjønte ikke hva det betydde heller... Men nå henger jeg selvsagt med. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Aha! Trodde egentlig det kanskje skulle stå brev-vandring, men jeg skjønte ikke hva det betydde heller... Men nå henger jeg selvsagt med. Blond? *erter* 0 Siter
nolte Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Skrevet 10. juni 2003 Hva er brev-andring? Det dreier seg om en orddeling som understreker idiotiet i hele budskapet.;-) 0 Siter
Good Golly! Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Brev-andring... Du satte bindestreken galt, så jeg tolket det feil. Det heter brevandring (bre-vandring). Lykke til uansett 0 Siter
nolte Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Skrevet 10. juni 2003 Brev-andring... Du satte bindestreken galt, så jeg tolket det feil. Det heter brevandring (bre-vandring). Lykke til uansett Helt bevisst...se hva jeg svarte Åsemor...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.