Gå til innhold

Meg igjen (enn så lenge)...


ulva

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg blir gal. Jeg tror jeg blir gal. Jeg tror jeg blir gal. Jeg tror jeg blir gal. Jeg tror jeg blir gal. Jeg tror jeg blir gal. Der! Det skulle være alle sammen! Ingen av oss vil til psykiater i morgen. Tror du han vil merke det? At vi er litt mer gale denne uken enn den forrige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta medisinene dine - både du og de andre!

Hva han merker eller ikke merker i morgen, avhenger helt og fullt av hva du lar ham se. Du må fortelle - selv den beste terapeut har små evner når det gjelder takelesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere at han skal merke det?

Ja, for sykdommen er i ferd med å fortære meg. Den friske meg blir stadig mindre. Det flere av oss i stedenfor! Hurra, hurra, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta medisinene dine - både du og de andre!

Hva han merker eller ikke merker i morgen, avhenger helt og fullt av hva du lar ham se. Du må fortelle - selv den beste terapeut har små evner når det gjelder takelesning.

Vet det - tror jeg tipper over nå. Føler meg helt merkelig ekstatisk som jeg gjør hver gang før det klikker helt. Klarer jeg å komme meg til han i morgen, så merker han det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for sykdommen er i ferd med å fortære meg. Den friske meg blir stadig mindre. Det flere av oss i stedenfor! Hurra, hurra, hurra!

Da har du ihvertfall selskap..:)

Si det som det er til behandleren din, du. Dette er ikke noe å takle på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...