Gjest gåmann! Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Jeg må bare innrømme det: Jeg har tidligere hatt et litt negativt inntrykk av byen. Har hengt meg opp i at folk bor oppå hverandre og at det er trangt, for mange oppoverbakker, for mange hus, biler og folk som snakker for mye. Da jeg var i byen denne helga, viste byen seg fra sin beste side: Ikke regnet det (!), og jeg fikk oppleve at det faktisk kan være idyll enkelte steder i denne byen (F.eks veien fra Ulrikken bydelsenter og opp til Montana vandrehjem) på utebar ved Zackariasbryggen, eller hva den kalles, i parken. Ble også imponert over jaguarene på Torget! Gleder meg allerede til neste besøk!! 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Bergen er en flott by. Det mest negative ved byen er at de fleste snakker bergensk. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Bergen er en flott by. Det mest negative ved byen er at de fleste snakker bergensk. ikke jeg :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.