Gå til innhold

noen råd i natten


Gjest cerruti 1881

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Jeg har så angst.. Skal til en økonomiperson på sosialkontoret i morgen. Har time til rådgivning.. Må ha en del informasjon før neste time hos psykiateren min.. Må gjøre noe selv, da TING TAR TID på vopp..

Nå vet jeg bare ikke om jeg greier å dra.. Jeg har svært vanskelig å gjøre meg forstått i pressede/pinlige situasjoner.. En økonom blir liksom ikke det samme å betro seg til.. Men jeg må ha hjelp nå!! Orker ikke lenger sveve i det usikre om hva man kan søke om osv..

Det er jo egentlig trygdeytelser det er snakk om, men tør ikke sette mine bein på trygdekontoret..

Er redd jeg bare kommer til å sitte og svette og omtrent rive meg i håret av forlegenhet- Selv med valium innabords..

Noen råd? Skal jeg makte dette?

Hva skal jeg si? Hva MÅ jeg si?

Glad for alle tips og oppmuntringer... Er helt låst nå jeg. Kommer til å glemme navnet mitt omtrent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du trenger å grue deg til den timen på sosialkontoret.

Du er nok ikke den første som har angst for slike ting.

Antagelig tar saksbehandleren styringa og du trenger ikke prestere så mye.

Få en god natts søvn :)

Dette går bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sosialkontorene er de vant til å forholde seg til personer som har det ugreit. Derfor kan du si fra om det når du møter i morgen.

Forøvrig kan det vel være lurt om du på forhånd lager deg en liste over de viktigste problemstillingene, slik at du har noe å ta utgangspunkt i.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...