Gå til innhold

Hjemmelaget fransk manikyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ha hvit neglelakk på tuppen, også blankrosa over, eller bare blank. Du har på det hvite først, deretter den andre fargen over HELE neglen, også over det hvite. Du kan sikkert få sånne små flasker ned til 10 kroner, ellers koster jo neglelakk det det koster. Av og til har de også sett som heter fransk manikyr, og det er to flasker lakk og muligens sånne papirlapper...

Gjest neglebiter'n

Du skal ha naturlige negler. Kunstige ser bare helt latterlige ut. Jeg har knall-lange negler. De er akkurat nå fulle av jord, markrester og natur.

;-) Ikke ta noe unaturlig. Alle ser det, og det er jått. Du føler deg fin selv, men andre ler.

Er ikke ubetinget enig i det. En jeg jobber sammen med har DE flotte neglene. Jeg hadde ikke mistanke om at de var kunstige før hun sa det selv. Hun betaler 100-vis av kroner i mnd. hos en skulptør, men de ser helt ekte ut.

Men de gjør-det-selv neglene fra Hennes og Mauritz: *grøss*

Nivea har en neglelakk som gir et resultat ikke ulikt fransk manikyr, dersom du har såpass lengde på neglene at det er litt hvit tupp på dem naturlig. Det er nr 106 Ivoire.

http://home.no/birdie/images/niveanegl.jpg

Takk for tipset :)

Jag må spare et par uker før jeg får hvit tupp. Tror det fins en hvit blyant en kan bruke under neglen..

Annonse

ha hvit neglelakk på tuppen, også blankrosa over, eller bare blank. Du har på det hvite først, deretter den andre fargen over HELE neglen, også over det hvite. Du kan sikkert få sånne små flasker ned til 10 kroner, ellers koster jo neglelakk det det koster. Av og til har de også sett som heter fransk manikyr, og det er to flasker lakk og muligens sånne papirlapper...

Takk for tips!

Lakker man over papirlappene? Er det noe holdbart og pent, da?

Du skal ha naturlige negler. Kunstige ser bare helt latterlige ut. Jeg har knall-lange negler. De er akkurat nå fulle av jord, markrester og natur.

;-) Ikke ta noe unaturlig. Alle ser det, og det er jått. Du føler deg fin selv, men andre ler.

Jeg hadde ikke akkurat tenkt på lange røde negler :)

Det er ikke meg i det hele tatt. Dessuten er det veldig uhygienisk med lange negler.

Tenkte mer i retningen av pene litt femi negler, nå er det helt kortklipte.

Er ikke ubetinget enig i det. En jeg jobber sammen med har DE flotte neglene. Jeg hadde ikke mistanke om at de var kunstige før hun sa det selv. Hun betaler 100-vis av kroner i mnd. hos en skulptør, men de ser helt ekte ut.

Men de gjør-det-selv neglene fra Hennes og Mauritz: *grøss*

Tror ikke jeg hadde orket slike tykke plastnegler limt oppå mine egne, nei ;)

Eh, vondt? Nei, det er det da ikke. Du myker f.eks. opp ved å smøre inn fingertuppene med krem, bruker orangepinne (vet ikke hvor navnet kommer fra) og skyver pent og forsiktig.

Lurer på om jeg skal konsultere en venninne, tror det blir problematisk å gjøre dette med venstre.

Klønete, serru!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...