Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takk,takk!

Hva har skjedd her i det siste da? Orker ikke pløye igjennom tråder fra siste halve århundre ;-P

Nja... er vel lite nytt her. Fortsatt diverse sexpreik, matoppskrifter og en og annen krangledebatt på åpent, et og annet samlivsbrudd på samliv, og en hel haug med folk som velger nye nick når de skal fortelle folk hva de egentlig mener, og ikke tør å få riper i sitt kostbare nick ved å skrive noe de ikke tør å stå for.

Så det er det samme vanlige her.

Ellers er det vel mer eller mindre de samme brukerne. Noen har sikkert forvinni uten at jeg kan si hvem, og noen nye har helt sikkert kommet til uten at jeg heller her kan komme på noen i farta.

Dol er det samme som det har vært hele tiden, og det er vel egentlig like greit :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108528-im-back/#findComment-638655
Del på andre sider

Nja... er vel lite nytt her. Fortsatt diverse sexpreik, matoppskrifter og en og annen krangledebatt på åpent, et og annet samlivsbrudd på samliv, og en hel haug med folk som velger nye nick når de skal fortelle folk hva de egentlig mener, og ikke tør å få riper i sitt kostbare nick ved å skrive noe de ikke tør å stå for.

Så det er det samme vanlige her.

Ellers er det vel mer eller mindre de samme brukerne. Noen har sikkert forvinni uten at jeg kan si hvem, og noen nye har helt sikkert kommet til uten at jeg heller her kan komme på noen i farta.

Dol er det samme som det har vært hele tiden, og det er vel egentlig like greit :)

Høres bra ut :-)

Det er mange brukere her da, så mange at man ikke greier å holde styr på dem. Det er forvirrende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108528-im-back/#findComment-638656
Del på andre sider

Høres bra ut :-)

Det er mange brukere her da, så mange at man ikke greier å holde styr på dem. Det er forvirrende!

Ja, det er sant, men man legger jo godt merke til en del av traverne.

Men selv etter å ha vært her noen år er det selvsagt mange jeg knapt har registrert. Men det er vel ikke meningen at de vil registreres heller i og med at mange av dem bytter nick i hvert innlegg.

Hva med minglere? Har du slutta der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108528-im-back/#findComment-638657
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...