Gå til innhold

på vei...???


Gjest minnien

Anbefalte innlegg

Nå er det lørdagskveld, jeg har spist en del pizza, litt sjokolade, og frukt. Er ganske stappa. Jeg skulle egentlig til å spy det opp igjen, men stoppte opp et øyeblikk og tenkte: Hvorfor spy det opp igjen?? Da blir jeg slapp, får vondt i hodet og klarer ikke å konsentrere meg....og hva får jeg igjen for det?? INGENTING!!

Nå sitter jeg her og skriver dette til dere, det vil kanskje få meg til å ikke gi etter for den vanlige trangen til å spy. Hvis jeg lover dere at jeg ikke skal spy det opp igjen, klarer jeg nok å la være. ok....jeg lover dere å ikke spy noe opp igjen!!!!! Håper jeg klarer det da....takk for at dere gadd lese innlegget mitt!!!

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det lørdagskveld, jeg har spist en del pizza, litt sjokolade, og frukt. Er ganske stappa. Jeg skulle egentlig til å spy det opp igjen, men stoppte opp et øyeblikk og tenkte: Hvorfor spy det opp igjen?? Da blir jeg slapp, får vondt i hodet og klarer ikke å konsentrere meg....og hva får jeg igjen for det?? INGENTING!!

Nå sitter jeg her og skriver dette til dere, det vil kanskje få meg til å ikke gi etter for den vanlige trangen til å spy. Hvis jeg lover dere at jeg ikke skal spy det opp igjen, klarer jeg nok å la være. ok....jeg lover dere å ikke spy noe opp igjen!!!!! Håper jeg klarer det da....takk for at dere gadd lese innlegget mitt!!!

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...