Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mustafafa
Skrevet

Har du fått sjekka opp den sangen?

Hvis jeg ikke finner den ,kan du sende den til meg?

Skrevet

har sjekka som bare det,men finner ikke ut noen ting desverre. du kan jo prøve å søke på nettet. refrenget er:vi er alle sammen innvandrere i det norske land.

jeg har den bare på cd jeg,da må jeg i såfall brenne den av og sende den til deg i posten.

Gjest mustafafa
Skrevet

har sjekka som bare det,men finner ikke ut noen ting desverre. du kan jo prøve å søke på nettet. refrenget er:vi er alle sammen innvandrere i det norske land.

jeg har den bare på cd jeg,da må jeg i såfall brenne den av og sende den til deg i posten.

Hmmmm,så vannskelig dette skulle være da...

Du kan ikke lagre den som et dokument på pc`n din da,og sende den som en lydfil via e-post?

Vet ikke jeg,bare en tanke.

Fant ikke noe annet enn noen fyllebilder på nettet,etter et søk...

Skrevet

Du kan ikke lagre den som et dokument på pc`n din da,og sende den som en lydfil via e-post?

skulle gjerne ha hjulpet degmen aner ikke hvordan jeg skal gjøre det.går det an å ordne med lydfil når jeg kun har sangen på cd da? ikke flink med sånnt jeg.

Skrevet

fant den på kaza. sangen heter innvandrere i Norge!

Gjest mustafafa
Skrevet

Jeg har ikke kazaa,og har hørt så mye negativt om den at jeg vil helst ikke legge den inn på pc`n min.

Jeg har Winmx,prøver der.

Takk! Har du foresten artistnavnet??

Gjest mustafafa
Skrevet

Ok,nå har jeg alikevell lasta ned kazaa,og funnet sangen.

Takk skal du ha,nå blir tantungen gla`

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...