Gjest mustafafa Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Har du fått sjekka opp den sangen? Hvis jeg ikke finner den ,kan du sende den til meg? 0 Siter
tuppelur Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 har sjekka som bare det,men finner ikke ut noen ting desverre. du kan jo prøve å søke på nettet. refrenget er:vi er alle sammen innvandrere i det norske land. jeg har den bare på cd jeg,da må jeg i såfall brenne den av og sende den til deg i posten. 0 Siter
Gjest mustafafa Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 har sjekka som bare det,men finner ikke ut noen ting desverre. du kan jo prøve å søke på nettet. refrenget er:vi er alle sammen innvandrere i det norske land. jeg har den bare på cd jeg,da må jeg i såfall brenne den av og sende den til deg i posten. Hmmmm,så vannskelig dette skulle være da... Du kan ikke lagre den som et dokument på pc`n din da,og sende den som en lydfil via e-post? Vet ikke jeg,bare en tanke. Fant ikke noe annet enn noen fyllebilder på nettet,etter et søk... 0 Siter
tuppelur Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Hmmmm,så vannskelig dette skulle være da... Du kan ikke lagre den som et dokument på pc`n din da,og sende den som en lydfil via e-post? Vet ikke jeg,bare en tanke. Fant ikke noe annet enn noen fyllebilder på nettet,etter et søk... skulle gjerne ha hjulpet degmen aner ikke hvordan jeg skal gjøre det.går det an å ordne med lydfil når jeg kun har sangen på cd da? ikke flink med sånnt jeg. 0 Siter
tuppelur Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Hmmmm,så vannskelig dette skulle være da... Du kan ikke lagre den som et dokument på pc`n din da,og sende den som en lydfil via e-post? Vet ikke jeg,bare en tanke. Fant ikke noe annet enn noen fyllebilder på nettet,etter et søk... fant den på kaza. sangen heter innvandrere i Norge! 0 Siter
Gjest mustafafa Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 fant den på kaza. sangen heter innvandrere i Norge! Jeg har ikke kazaa,og har hørt så mye negativt om den at jeg vil helst ikke legge den inn på pc`n min. Jeg har Winmx,prøver der. Takk! Har du foresten artistnavnet?? 0 Siter
Gjest mustafafa Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 fant den på kaza. sangen heter innvandrere i Norge! Ok,nå har jeg alikevell lasta ned kazaa,og funnet sangen. Takk skal du ha,nå blir tantungen gla` ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.