Gå til innhold

Ukontrollert sinne.


Gjest veldigsint

Anbefalte innlegg

Gjest veldigsint

Med jevnlige (ujevne?) mellomrom, blir jeg fryktelig aggressiv. Ikke sånn at jeg ødelegger ting, men det går virkelig ut over forholdet jeg er i. De tingene i forholdet jeg synes er dumt, men som jeg egentlig ikke har problemer med til daglig, virker uoverkommelige, og det er ikke få ganger jeg har gjort det slutt. Setter himmel og jord i bevegelse, og skjønner ikke hvorfor jeg ble sånn etterpå. Det varer i alt fra en time til to dager. Finner ikke noe som trigger det, det bare kommer som kastet på meg, og jeg klarer ikke å tenke så rasjonelt, at jeg får stoppet det. Når jeg har forsøkt å holde det nede, går det ikke over, det bare eksploderer etter en stund.

Kan det være hormonelt, og er det noe jeg kan gjøre fort, for dette kommer til å drepe forholdet vårt? (Det er ikke akkurat lett å få tak i en psykolog med kommunal støtte, og jeg har ikke råd til å betale full pris.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentejeg

Regner med at du har sjekket at det ikke har med menssyklusen å gjøre. Jeg blir veldig sint uka før mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest whoppy

Regner med at du har sjekket at det ikke har med menssyklusen å gjøre. Jeg blir veldig sint uka før mensen.

Jeg var også slik for noen år siden,og det som var en av grunnene var høyt stoffskifte! Har du sjekket stoffskiftet ditt? det er jo hormonelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldigsint

Regner med at du har sjekket at det ikke har med menssyklusen å gjøre. Jeg blir veldig sint uka før mensen.

Det er ikke helt synkront med menstruasjonssyklusen, og det varierer utrolig i styrke, men jeg lurer på på om det har noe med det å gjøre... Uansett hva det kommer av, så er det ikke til å leve med, for jeg kommer til å bli singel av dette her. Det ble gradvis sterkere etter at jeg sluttet med p-piller og minipiller (2 år siden), men det kan jeg ikke gå på, så jeg har et lite problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldigsint

Jeg var også slik for noen år siden,og det som var en av grunnene var høyt stoffskifte! Har du sjekket stoffskiftet ditt? det er jo hormonelt...

Nei, det har jeg ikke gjort. Men burde jeg ikke hatt noen andre symptomer, hvis det var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke gjort. Men burde jeg ikke hatt noen andre symptomer, hvis det var det?

Har du noe annen slags vanskeligheter? Er det veldig opp og ned med sinthet? Er det noen spesielt som gjør det veldig sint? Hvordan oppleves de rundt deg når du er veldig sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest veldigsint

Har du noe annen slags vanskeligheter? Er det veldig opp og ned med sinthet? Er det noen spesielt som gjør det veldig sint? Hvordan oppleves de rundt deg når du er veldig sint?

Jeg er ikke sint på jobben, og har ikke lyst til å være sosial når det skjer, så det er bare sambo som ser det. Han synes jo jeg er fryktelig urimelig, og det kan jeg skjønne. Koker over om det er ligger rot i stua etc. Har grunn til å bli irritert, men ikke koke over.... Har fått noen beroligende piller jeg ikke husker navnet på, av legen min, men det løser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...