Gjest Magna Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg ser at mailaressen din ikke funker etter det som står her på meldinger. Jeg ser også at det er liv i deg. Jeg har det litt slitsomt nå. Jeg orker ikke se det positive. Jeg prøver hele tiden. Stort sett går det bra, men så blir jeg alene med meg selv en stund og da kjenner jeg hvordan jeg virkelig har det. Jeg får ikke skrevet på psykiatriforum. Jeg får ikke logget meg inn. Kan ikke du sende en melding til meg her av og til. Jeg forsøker å finne løsninger på den avvisningsproblematikken min. Akkurat nå så har jeg gjort et utspill ift. min mor og bror. Reaksjonen fra deres side ble slik jeg trodde. Nå er det helt slutt. Jeg er så utrolig sliten av angsten, frosken, men jeg forsøker av hele mitt hjerte å leve livet på en positiv måte. Jeg vet også at du er en støttespiller for flere her inne. Det er virkelig bra.. Nyt sommeren. Det skal jeg også......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108555-frosken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.