Gå til innhold

Undertrykt traume?


Cilien

Anbefalte innlegg

Jeg opplever noe som jeg ikke helt klarer å finne ut av. Første gangen jeg skal sove i samme seng som noen, tett, blir jeg veldig kvalm. Så kvalm at jeg tror jeg må spy og det varer i mange timer. Jeg har da lagt meg andre steder, og etterhvert går det over. Dette har jeg opplevd med kjærester, men også om jeg bare skal dele seng med en god venninne. Etter den første gangen, går det så helt bra. Jeg lurer på hva dette kan være et uttrtykk for? Jeg har ikke blitt voldtatt eller seksuelt misbrukt, så det må være noe annet. Kan jo legge til at jeg for tiden går på Cipramil for depresjon, så noe er jo i veien med meg, da, men akkurat dette her finner jeg ikke ut av. Kan det være noe jeg har fortrengt? Det kan jo neppe være helt normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...